اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد

آغاز به کار شعبه گمرک شهرک‌های صنعتی در شیراز

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: به میمنت ایام‌الله دهه مبارک فجر نخستین شعبه گمرک شهرک‌های صنعتی کشور در شهرک صنعتی بزرگ شیراز راه‌اندازی و آغاز به کار می‌کند.

آغاز به کار شعبه گمرک شهرک‌های صنعتی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شهرام کمال‌زاده بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: گمرک شهرک صنعتی بزرگ شیراز در فضایی با زیربنای 220 مترمربع آماده راه‌اندازی است.

وی افزود: ایجاد این گمرک پس از مذاکرات متعدد و پیگیری‌های مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و همکاری اداره کل گمرکات این استان و موافقت گمرک جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: با راه‌اندازی گمرک شهرک صنعتی بزرگ شیراز در مرحله نخست تمام فعالیت‌های گمرکی در بخش صادرات کالا در شهرک صنعتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در مراحل بعدی امور مربوط به واردات کالا  نیز در شعبه گمرک شهرک صنعتی انجام می‌شود.

کمال زاده در ادامه تصریح کرد: با توجه به فعالیت 780 واحد صنعتی فعال در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، راه‌اندازی این شعبه گمرک می‌تواند بستر مناسبی را برای سهولت کار و صادرات واحدهای صنعتی فراهم کند.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه برخی از واحدهای صنعتی در این شهرک صنعتی در بخش صادرات محصولات فعال هستند، استقرار این گمرک می‌تواند سبب تسهیل در کار واحد صنعتی و تسریع در روند صادرات شود.

این مسئول اضافه کرد: شعبه گمرک شهرک صنعتی بزرگ شیراز نیمه دوم بهمن ماه جاری با حضور مسئولان استانی و کشوری به صورت رسمی راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول