اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خواستار شد

توسعه فعالیت‌های گمرکی در قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به زمینه فعالیت‌های اقتصادی و گمرکی در قم، لزوم توسعه فعالیت‌های این بخش در استان را خواستار شد.

توسعه فعالیت‌های گمرکی در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در دیدار مدیرکل گمرک استان به ظرفیت‌های مناسب فعالیت‌های گمرکی در قم اشاره و تصریح کرد: استان قم با داشتن زمینه‌ها و قابلیت‌های مناسب از جمله منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، از شرایط بسیار خوبی برای توسعه فعالیت‌های گمرکی برخوردار بوده و رونق و رشد چشمگیر شاخص‌ها و درآمدهای گمرکی و اقتصادی استان در سال‌های اخیر بیانگر این مسئله است.
وی با تاکید بر لزوم رصد دقیق مسائل و مشکلات گمرکی با هدف رفع موانع این حوزه و رونق صادرات استان گفت: در سال‌های اخیر اقدامات و برنامه‌های خوبی در زمینه توسعه کمی و کیفی موضوعات مرتبط با گمرکات استان انجام گرفته است.
استاندار قم لزوم به‌کارگیری همه ظرفیت‌های موجود برای افزایش سهم صادرات استان را یادآور شد و افزود: برداشته شدن موانع و تسهیل امور گمرکی یکی از موضوعات مهم و اثرگذار بر میزان صادرات محسوب شده و باید در این زمینه اهتمام جدی از سوی دستگاه‌های مسئول صورت گیرد.
موسی‌پور با اشاره به انجام برخی از فعالیت‌های صادراتی استان قم از طریق گمرکات سایر استان‌ها، بر ضرورت تعریف مکانیزمی مشخص در زمینه تفکیک حوزه‌های صادراتی و ثبت رقم دقیق صادرات استان تاکید کرد.
استاندار قم لزوم تسریع در انتقال گمرکات تهران به قم را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های استان قم، این انتقال زمینه تحول و شکوفایی اقتصادی استان را فراهم خواهد کرد.
در ابتدای این دیدار ذاکری مدیرکل گمرک استان گزارشی از وضعیت امور گمرکی استان ارائه کرد.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول