اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 ماه گذشته

ترانزیت خارجی وارده به گمرک قشم به 6 تریلیون ریال رسید

خبرگزاری فارس: مدیرکل گمرک قشم گفت: طی 10 ماه گذشته ارزش کالاهای ترانزیت شده از سایر گمرکات کشور به مقصد گمرک قشم به 6 تریلیون و 294 میلیارد و 550 میلیون و 428 هزار ریال رسید.

ترانزیت خارجی وارده به گمرک قشم به 6 تریلیون ریال رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، محمدرضا قادر اظهار کرد: این رقم ترانزیت خارجی وارده به 61 هزار و 182 تن کالایی مربوط می‌شود که طی 10 ماه گذشته از سایر گمرکات کشور به مقصد گمرک قشم ترانزیت شده است.
وی ادامه داد: میزان و ارزش ریالی ترانزیت کالای خارجی وارده به گمرک قشم طی مدت یاد شده در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته به ترتیب 43 و 26 درصد افزایش داشته است.
مدیر‌کل گمرک قشم از لوازم خانگی شامل یخچال، فریزر، لباسشویی و نیز پوشاک، کفش و مواد اولیه شرکت‌های مستقر در منطقه آزاد قشم به عنوان عمده کالاهای وارده به گمرک قشم نام برد و تصریح کرد: این کالاها بیشتر از مبدا گمرک شهید رجایی در بندرعباس به این گمرک وارد شده است.
وی در پایان بیان کرد: طی این مدت هم‌چنین یک هزار و 224 تن کالا به ارزش بیش از 80 میلیارد و 587 میلیون و 502 هزار ریال از طریق گمرک قشم ترانزیت داخلی شده که در مقایسه با مدت مشابه سال 89 از نظر وزن و ارزش ریالی به ترتیب هزار و 634 درصد رشد و 965 درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول