اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

2600 برنامه در استان مرکزی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اجرای 2 هزار و 600 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد.

2600 برنامه در استان مرکزی اجرا می‌شود
حجت‌الاسلام عباس هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: این برنامه‌ها با همکاری دستگاه‌ها، ارگان‌ها، نهادها و ادارات مختلف در سطح شهرهای استان برگزار خواهند شد.

وی تصریح کرد: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال بیش از 250 کمیته، 500 ستاد اجرایی و کمیته‌های محلی فعالیت دارند که انتظار می‌رود برنامه‌ها با کیفیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه شورای اداری استان طبق روال هر ساله 12 بهمن ماه در شهر خمین برگزار می‌شود، بیان کرد: در این جلسه که در بیت قدیمی امام(ره) برگزار می‌شود، مدیران عضو شورای اداری ضمن گلباران قبور شهدا بار دیگر با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) تجدید عهد و پیمان خواهند کرد.

هاشمی افزود: در این روز همچنین زنگ انقلاب در تمام مدارس استان به صدا در خواهد آمد.

وی اجرای 200 نمایش خیابانی با موضوع انقلاب، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی،‌ ورزشی و هنری، برپایی چند‌ نمایشگاه عکس و پوستر، خاطره‌گویی از دوران انقلاب در مدارس و مساجد، برپایی جشن انقلاب در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، دیدار با خانواده شهدا، بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، گلباران قبور شهدا و نصب تصاویر شهدای انقلاب در شهرها را بخشی از این برنامه‌ها عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر لزوم شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: با توجه به اینکه امسال انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود حضور هر چه بیشتر مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مشت محکومی بر دهان دشمنان خواهد بود.

هاشمی افزود: دشمنان با توجه به شرایط حساس امروز منطقه و بیداری اسلامی به دنبال این هستند که مانع از شرکت مردم در راهپیمایی و انتخابات شده‌ تا از این طریق انتقام خود را از انقلاب بگیرند که می‌طلبد مردم با شرکت در راهپیمایی و انتخابات نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

به گفته وی راهپیمایی 22 بهمن امسال در 120 نقطه استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول