اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی گچساران خواستار شد

تبیین فجرآفرینی‌ روستائیان و عشایر در انقلاب 57

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی گچساران با اشاره به فجرآفرینی‌ها و رشادت‌های روستائیان و عشایر در انقلاب 57 خواستار تبیین هر چه بیشتر این ارزش‌ها شد.

تبیین فجرآفرینی‌ روستائیان و عشایر در انقلاب 57
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران یحیی ذبیحی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر در مناطق روستایی گچساران با اشاره به نقش روستاییان و عشایر در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران بر هر چه باشکوه‌تر برگزاری آیین‌های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب در این مناطق تأکید کرد.

وی افزود: برگزاری با کیفیت و مطلوب برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بهترین راه برای یادآوری خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها باید در این زمینه تلاش و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

ذبیحی با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار روستائیان در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: روستاییان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و نقش و سهم آنان در برگزاری برنامه‌های دهه فجر بسیار مهم و مورد تأکید است.

بخشدار مرکزی گچساران ابراز داشت: دهیاران باید با برنامه‌ریزی‌های لازم با ارائه برنامه‌های متنوع وضعیت قبل و بعد انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کرده تا مردم و به ویژه جوانان با خدمات ارزنده این نظام مقدس بیش از پیش آشنا شوند.

ذبیحی زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه‌های دوران انقلاب و حماسه‌سازی‌های مردم انقلابی ایران در اذهان اقشار مختلف مردم را امری مهم و تأثیرگذار دانست.

وی یادآور شد: حرکت عظیم بیداری اسلامی که امروز در جهان به وجود آمده است نشأت‌گرفته از رشادت و فداکاری ملت بزرگ ایران بوده و تبیین آن برای نسل جوان ضرورت دارد.

* افتتاح 4 طرح عمرانی در دهه فجر در مناطق روستایی بخش مرکزی گچساران

بخشدار مرکزی گچساران با اشاره به خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف شهری و روستایی تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران فقر و محرومیت در مناطق روستایی به وضوح قابل رؤیت بود.

ذبیحی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات‌رسانی به مناطق روستایی با جدیت انجام گرفت.

وی بیان داشت: از ابتدای دولت نهم و در دولت دهم خدمات‌رسانی به مناطق محروم و مناطق روستایی با شتاب دنبال شده است.

این مقام مسئول در گچساران خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت‌های نهم و دهم خدمات‌رسانی به مناطق محروم و مناطق روستایی جهش مطلوبی داشته است.

ذبیحی خدمات‌رسانی به روستاها را سبب مهاجرت معکوس به این نقاط دانست و عنوان داشت: تعداد زیادی از روستاهای محروم با ورود امکانات رفاهی در حال رونق و گسترش هستند.

وی با اشاره به افتتاح چهار طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی گچساران، ساختمان دهیاری امامزاده جعفر(ع) و ساختمان دهیاری سر‌بیشه، ساختمان غسالخانه بابا‌کلان و کانال هدایت سیلاب سر‌آب‌ننیز را طرح‌هایی قابل افتتاح در دهه فجر عنوان کرد.

ذبیحی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه‌ها در سال 90 آغاز شد، میزان اعتبار هزینه شده برای اتمام این پروژه‌ها را 94 میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول