اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر انجام می‌گیرد

افتتاح عملیات گازرسانی 4 روستا در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت گاز گچساران گفت: عملیات گازرسانی به چهار روستای دیگر در گچساران به اتمام رسیده و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح عملیات گازرسانی 4 روستا در گچساران
ناصر دلفر‌یان صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در سفر سوم ریاست جمهوری و هیئت همراه به کهگیلویه و بویراحمد، طرح گازرسانی به 35 روستا در گچساران تصویب شد.

رئیس شرکت گاز گچساران بیان داشت: با توجه به تأمین اعتبار لازم برای عملیات اجرایی گازرسانی به برخی روستاها در گچساران و باشت دهیاران باید زمینه لازم را برای آغاز گازرسانی به این روستاها فراهم کنند.

دلفر‌یان افزود: در برخی روستاها مشکل طرح هادی روستایی مانع از اجرای به موقع عملیات گازرسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر کار گازرسانی به روستاها و مناطقی که از نعمت گاز بهره‌مند نیستند، با شتاب بیشتری انجام گرفته ‌است، همکاری مردم با ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان را سبب تسریع در انجام عملیات‌های خدمات‌رسانی عنوان کرد.

دلفر‌یان یادآور شد: عملیات گازرسانی به روستاهای ماهور باشت، کلاغ نشین، جهاد‌آباد، و پا‌کوه در کمتر از یک سال به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: برای گازرسانی به این روستاها اعتباری افزون بر 4 میلیارد و 600 ریال اعتبار هزینه شده است.

دلفر‌یان بیان داشت: این اعتبار از محل درآمدهای ملی تأمین شده است.

این مقام مسئول در گچساران گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌ گازرسانی به این چهار روستا جمعیتی افزون بر یک‌هزار و 100 نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

دلفر‌یان با اشاره به خدمات‌رسانی شرکت گاز گچساران به 27 هزار و 388 مشترک در نقاط شهری و روستایی گفت: با بهره‌برداری این پروژه‌ها در حال حاضر شمار روستاهایی که از نعمت گاز برخوردار هستند، به 47 روستا رسیده است.

وی بیان داشت: در طی اقدامات و فعالیت‌های شرکت گاز گچساران در گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی، در حال حاضر بیش از 109 هزار و 552 نفر و پانصد خانوار از نعمت گاز برخوردار هستند.

دلفریان خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاهای گچساران و باشت در سال جاری که با عنوان شعار جهاد اقتصادی مزین شده، با همت و تلاش هر چه بیشتر کارکنان شرکت گاز بیشترین حجم را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: گازرسانی به روستاهای فاقد گاز، ضمن جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها سبب توسعه و تحول اساسی در روستاها می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول