اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل خبر داد

حضور 17 مشمول پایگاه‌‌های آتش‌نشانی روستایی کشور در مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: 17 نفر از مشمولان پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی در دهیاری‌های کشور در چهارمین دوره آموزش آتش‌نشانی‌های کشور حضور دارند.

حضور 17 مشمول پایگاه‌‌های آتش‌نشانی روستایی کشور در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شیرزاد محمدزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین دوره آموزش آتش‌نشانی مقدماتی ویژه مشمولان پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی در دهیاری‌های کشور از امروز به میزبانی این سازمان در آمل خبر داد.

وی عنوان کرد: در این دوره آموزشی 17 نفر از مشمولان پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی در دهیاری‌های کشور حضور دارند.

محمدزاده گفت: دوره آموزش آتش‌نشانی مقدماتی به مدت 14 روز در مرکز آموزش علمی و کاربردی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل (ساخا) برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل ادامه داد: در این دوره آموزشی، مشمولان پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی در دهیاری استان‌های اصفهان، فارس، کرمان، کرمانشاه، لرستان، مازندران، مرکزی، گیلان، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی حضور دارند.

محمدزاده گفت: این دوره آموزشی به منظور پیشبرد اهداف آموزشی و ترویج فرهنگ ایمنی در بین دهیاری‌ها و روستاها در نظر گرفته شده است.

وی اذعان داشت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل به واسطه دارا بودن امکانات، تجهیزات و مرکز آموزش عالی علمی و کاربردی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی(ساخا) به عنوان یک مرکز آموزشی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، همواره انتخاب می‌شود.

انتهای ‌پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول