اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

120 شاعر مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی شعر تقریب مشخص شدند

خبرگزاری فارس: دبیر سومین جشنواره بین‌المللی شعر تقریب گفت: در روزهای 6 و 7 و 8 بهمن، نشست اعضای هیئت داوران سومین جشنواره بین‌المللی شعر تقریب برگزار و 120 شاعر به مرحله نهایی مشخص شدند.

120 شاعر مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی شعر تقریب مشخص شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، عبدالله رئیسی اظهار داشت: اعضای هیئت داوران جشنواره طی سه روز، و با برگزاری بیش از 30 ساعت نشست علمی و تخصصی، تمامی آثار ارسالی به جشنواره را بررسی و ارزیابی کرده و در نهایت اشعار 120 شاعر از سراسر کشور را حایز شرایط لازم برای رسیدن به مرحله نهایی تشخیص دادند.

وی با اشاره به کیفیت بالای اشعار رسیده به جشنواره، گفت: سطح کیفی آثار بسیار بالا و نزدیک به هم بود و به همین خاطر انتخاب آثار برتر از بین یک‌هزار و 200 اثر رسیده کار واقعاً سخت و دشواری بود، اما به هر نحو هیئت داوران با دقت و حوصله، آثار شاعران را بررسی و منتخبین مرحله اول را اعلام کردند.

دبیر سومین جشنواره بین‌المللی شعر تقریب، همچنین به ادامه روند بررسی آثار اشاره کرد و افزود: یازدهم بهمن ماه، منتخبین نهایی جشنواره توسط هیئت داوران به دبیرخانه معرفی می‌شوند و از برگزیدگان نهایی برای حضور در مراسم اختتامیه دعوت به عمل می‌آید.

رئیسی در پایان ضمن تشکر از تمامی شاعرانی که آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده‌اند، افزود: آثار راه یافته به مرحله نهایی، به لحاظ کیفی بسیار نزدیک به هم، نوگرا، محتوامحور، جدید و امروزی هستند، که این مسئله از یکسو نشان دهنده تحولات موثر و سازنده در عرصه شعر آیینی و از سویی دیگر بیانگر علاقه شاعران جوان امروز به محتوای دینی و آیینی است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول