اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد قائمشهر خبر داد

ارسال 2200 اثر به جشنواره ملی شعر علوی در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر گفت: بیش از 2 هزار و 200 اثر در قالب‌های سنتی، نیمایی، سپید و آزاد به دبیرخانه جشنواره ملی شعر علوی در مازندران ارسال شد.

ارسال 2200 اثر به جشنواره ملی شعر علوی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، صادق زارعی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشنواره سراسری شعر علوی مازندران اظهار داشت: قائمشهر میزبان دوازدهمین جشنواره سراسری شعر علوی در 19 بهمن ماه جاری است.

وی افزود: در جشنواره بزرگ کشوری سال جاری بیش از 2 هزار و 200 اثر و شعر در قالب‌های سنتی، نیمایی، سپید و آزاد با برداشت از خطبه‌ها، نامه‌ها و گفتار و حکمت حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه و نیز بخش‌هایی نیز از شعر انتظار شرکت کردند.

صادقی با بیان این مطلب که داوری اشعار ارسالی همچنان در حال اجراست، خاطرنشان کرد: با انتخاب اشعار برگزیده توسط داوران جشنواره، پدیدآورندگان آثار منتخب در اختتامیه جشنواره تجلیل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اشعار منتخب به صورت کتاب در قالب بسته فرهنگی در اختیار مهمانان حاضر در جشنواره قرار می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر با اشاره به این مطلب که مازندران از نخستین خاستگاه‌های مذهب و فرهنگ علوی در کشور است، افزود: جشنواره ملی شعر علوی در این استان باید به بهترین نحو برگزار شود.

جشنواره سراسری شعر علوی به میزبانی قائمشهر صبح  19 بهمن ماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری حر قائمشهر با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

مهمان ویژه این جشنواره وزیر یا معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

همچنین هرگونه تغییر در مکان و زمان برگزاری جشنواره متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول