اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره ملی شعر علوی خبر داد

شرکت 260 شاعر مازندرانی در جشنواره شعر علوی

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جشنواره سراسری شعر علوی از شرکت 2 هزار و 200 اثر در جشنواره کشوری شعر علوی به میزبانی مازندران خبر داد و گفت: 260 اثر مربوط به شاعران مازندرانی است.

شرکت 260 شاعر مازندرانی در جشنواره شعر علوی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، احسان مهدیان بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشنواره سراسری شعر علوی که در سالن اجتماعات فرمانداری قائمشهر برگزار شد از ارسال 2 هزار و 200 اثر به دبیرخانه جشنواره شعر علوی که در 19 بهمن ماه جاری در مازندران و به میزبانی قائمشهر برگزار می‌شود، خبر داد و بیان کرد: باقی آثار از سراسر کشور ارسال شده است.

وی تصریح کرد: از بین این آثار 260 اثر به شاعران مازندران اختصاص دارد.

این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: از بین آثار ارسالی 12 شعر برتر انتخاب و معرفی می‌شوند همچنین از سه شاعر مازندرانی‌سرا نیز تقدیر به عمل می‌آید.

مهدیان در ادامه با اشاره به برگزاری نه چندان مطلوب جشنواره شعر علوی در سال گذشته اظهار داشت: مازندرانی‌ها برای جشنواره سال جاری سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: جشنواره شعر علوی خودجوش بوده وضعیت فرهنگی شعر علوی سبب شد که این نوع شعر شناسه خوبی در سراسر کشور به دست آورد و علوی‌سرایان تحولات بزرگی را در این نوع شعر پدید آورند.

مهدیان یادآور شد: شش ماه روی اشعار و نحوه برگزاری جشنواره کار شد، داوری اشعار برگزیده بر عهده داوران برجسته کشوری است همچنین در حال حاضر آثار برتر در مرحله چاپ و نشر قرار گرفته‌اند.

دبیر اجرایی جشنواره شعر علوی تصریح کرد: آثار از لحاظ تکنیکی و کیفیتی داوری می‌شوند همچنین اثر برتر از طریق کد اثر انتخاب می‌شود و هیچ گزینشی در انتخاب اثر وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول