اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر انقلاب صورت می‌گیرد

حضور گسترده زنان کهگیلویه و بویراحمدی در برنامه‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیر بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد از حضور گسترده زنان این استان در برنامه‌های دهه فجر امسال خبر داد.

حضور گسترده زنان کهگیلویه و بویراحمدی در برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مریم گشتاسبی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی این استان برگزار شد اظهار کرد: زن ایرانی به عنوان زن مسلمان با ارائه نقش ارزنده خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جایگاه واقعی زن مسلمان را به دنیا اثبات کرد و امروز الگو و سرآمد زنان عالم است.

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان باید سفیر و پیام‌رسان آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی در دهه مبارک فجر باشند و نقش زینبی ایفا کنند.

وی بیان داشت: بانوان ایرانی در شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی نقش ارزنده‌ای داشتند و امروز هم در ترویج و معرفی اهداف انقلاب، آرمان‌های امام و رهبری عزیز و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به فرزندان و نسل جوان مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

گشتاسبی دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: با توجه به اینکه نیمی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند، انتظار است همان گونه که در تمام عرصه‌ها حضور مقتدرانه داشته‌اند، در ایام‌الله دهه مبارک فجر در معرفی دستاوردها انقلاب و نظام هم بیش از پیش تلاش کنند.

وی تصریح کرد: امروز به برکت اسلام و انقلاب اسلامی زن مسلمان هویت واقعی خود را پیدا کرده و نقش آن انسان سازی است، همان‌ طور که قرآن انسان‌ساز است و باید این جایگاه و منزلت را حفظ و از آن مراقبت نماید و آن را به جامعه زنان دنیا تعمیم دهد که یکی از موقعیت‌ها و فرصت‌های مناسبت‌ برای ارائه آن دهه فجر انقلاب اسلامی است.

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: زنان این استان باید در همه عرصه‌ها به خصوص حضور در برنامه‌های دهه فجر و از جمله راهپیمایی 22 بهمن حضور چشمگیری داشته باشند تا یک بار دیگر دشمنان انقلاب و نظام را سرخورده و مایوس سازند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول