اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان زنجان:

نمایشگاه آثار هنری بانوان در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری نمایشگاه آثار هنری بانوان استان در زنجان خبر داد.

نمایشگاه آثار هنری بانوان در زنجان برگزار می‌شود
محمد ذوالقدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برنامه‌های مختلفی را در استان برگزار می‌کند.

وی از برگزاری نمایشگاه آثار هنری بانوان استان در زنجان خبر داد و افزود: این نمایشگاه از 16 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در فرهنگسرای کوثر زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه تا 22 بهمن ماه سال جاری از دستاوردهای بانوان استان زنجان در این نمایشگاه بازدید کنند.

وی از برگزاری همایش تجلیل از زنان پیشرو در انقلاب و بانوان شرکت کننده در نخستین راهپیمایی زنان زنجانی در انقلاب خبر داد و تصریح کرد: این همایش با حضور بانوان تاثیرگذار در روند پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.

ذوالقدری از برگزاری کاروان شادی در زنجان خبر داد و گفت: این کاروان با حضور هنرمندان خردسال موسیقی در بخش‌های مختلف استان برگزار می‌شود.

وی پخش هدایا، شیرینی و شکلات را از برنامه‌های این کاروان‌ها عنوان کرد و یادآور شد: ارائه بسته‌های فرهنگی به مردم از دیگر برنامه‌های این روز است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این برنامه برای نخستین بار در زنجان برگزار می‌شود، یادآور شد: در سال‌های آینده نیز این برنامه در شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب در شهرستان خرمدره را از دیگر برنامه‌های اداره کل برشمرد و افزود: افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر انقلاب اسلامی در شهرستان طارم از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

ذوالقدری از اجرای موسیقی زنده توسط هنرمندان استان در زنجان خبر داد و یادآور شد: هنرمندان تئاتر نیز نمایش‌های خیابانی را در این دهه اجرا می‌کنند.

وی تجلیل از زنان ایثارگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را از برنامه‌های استان دانست و تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های این دهه محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اذعان داشت: برگزاری کنسرت موسیقی در فرهنگسراهای استان زنجان، برگزاری عصری با شعر و قصه، دیدار با هنرمندان از برنامه‌های دهه فجر در استان زنجان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/م20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول