اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال

مسابقات شطرنج بانوان در سنندج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار سنندج از برگزاری مسابقات ورزشی جام فوتسال دهه فجر، مسابقات شطرنج بانوان، مسابقات شنا و تنیس روی میز در سنندج خبر داد.

مسابقات شطرنج بانوان در سنندج برگزار می‌شود
مهدی حسام‌شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، از جشن‌های دهه فجر و هفته وحدت امسال به عنوان فرصتی غنی برای نمایش عظمت و قدرت معنوی ایران به جهانیان یاد کرد و افزود: تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و معرفی خدمات این نظام مردمی به جامعه با سرلوحه فعالیت دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در این ایام باشد.
شهردار سنندج، با اشاره به آمادگی کامل و جامع  شهرداری سنندج در ایام دهه فجر و هفته وحدت، افزود: این شهرداری تمامی امکانات و توانمندی‌های خود را برای برگزاری هرچه  باشکوه‌تر برنامه‌های این ایام به کار گرفته  و با سایر دستگاه‌های متولی همکاری لازم را دارد.
وی آماده‌سازی فضای محیط شهر را از سوی شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌های فرهنگی و ارزشی استان در ایام دهه فجر و هفته وحدت امری لازم و ضروری خواند و بر تلاش بیشتر مدیران شهرداری در این زمینه تاکید کرد.
شهردار سنندج  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد  جایگاه والای ایام دهه فجر، افزود: دهه فجر مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران است، بنا بر این باید در ترویج ارزش‌های آن تلاش بیشتری داشته باشیم.
وی هفته وحدت را یکی از بهترین یادگاری‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خواند و گفت: برای تبیین برنامه‌های این هفته نیز نباید از هیچ کوششی دریغ ورزید.
شریعتی، نورافشانی میادین و خیابان‌های شهر در اختیار گذاشتن فضاهای تبلیغات محیطی سطح شهر در این ایام به دستگاه‌های فرهنگی و ارزشی استان و مشارکت و حمایت از فعالیت‌های آنها، برگزاری برنامه‌های مداحی و مولودی‌خوانی، جنگ شادی انقلاب، مراسم شبی با قرآن و را در این ایام از مهم‌ترین برنامه شهرداری در گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و هفته وحدت اعلام کرد.
وی غبارروبی از مزار شهدا در آرامستان‌های تایله و بهشت محمدی، جابه‌جایی شهروندان سنندجی از سوی اتوبوسرانی در روز 22 بهمن به صورت رایگان و پذیرایی از آنها، بازدید از خانواده معظم شهداء، برگزاری مسابقات ورزشی جام فوتسال دهه فجر، مسابقات شطرنج  بانوان، مسابقات شنا و تنیس روی میز و دیگر برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را بخشی دیگر از برنامه‌های شهرداری سنندج در این بیان کرد.
شریعتی، با اشاره به گستردگی فعالیت‌های شهرداری و ارتباط مستقیم شهروندان با طرح‌های عمرانی شهرداری، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر   200 طرح عمرانی و خدماتی از سوی شهرداری سنندج با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال صورت گرفته که بیشتر آنها بدون مراسم افتتاحیه به بهره‌برداری رسیده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول