اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان اعلام کرد

برخورداری اعضای جدید کتابخانه‌های عمومی کردستان از تخفیف 50 درصدی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان از تخفیف 50 درصدی برای عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: اقشار مختلف مردم می‌توانند در این ایام با 50 درصد تخفیف به عضویت کتابخانه‌های عمومی درآیند.

برخورداری اعضای جدید کتابخانه‌های عمومی کردستان از تخفیف 50 درصدی
عطاءالله رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با برگزاری برنامه‌های متنوع از وظایف مهم این نهاد فرهنگی است اظهار داشت: متولدین 22 بهمن ماه و کسانی که اسم روح‌الله دارند در دهه مبارک فجر به صورت رایگان در کتابخانه‌ها ثبت‌نام خواهند شد.

وی برگزاری برنامه قصه‌گویی برای کودکان را از برنامه‌های دیگر کتابخانه‌ها در دهه فجر عنوان کرد و افزود: به این مناسبت مبارک ایستگاه کتابخوانی نیز برای کودکان در کتابخانه‌ها برپا می‌شود.

رستگار از آمادگی کتابخانه‌های عمومی برای بازدید سازمان‌ها و ادارات خبر داد و گفت: کتابداران در این ایام مردم را با فعالیت‌ها و وظایف کتابخانه‌های عمومی آشنا می‌سازند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان تصریح کرد: برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی ویژه طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان و عموم مخاطبین و تقدیر از برندگان این مسابقات از دیگر برنامه‌های این اداره‌ کل به مناسبت دهه فجر است.

 

* برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی با موضوع انقلاب در کردستان

وی از برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی با موضوع انقلاب برای گروه سنی بزرگسال در دهه فجر خبر داد و خاطر نشان کرد: مسابقه مکتوب نویسندگی برای مقاطع راهنمایی و دبیرستان نیز در این ایام برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان اضافه کرد: یک دوره مسابقه کتابخوانی با همکاری این اداره کل و دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در مدارس استان برگزار می‌شود که بر اساس پیش‌بینی‌ها 60 هزار دانش‌آموز دبیرستانی در آن حضور پیدا می‌کنند.

رستگار اظهار داشت: شرکت در مراسم غبارروبی مزار مطهر شهدا، برگزاری مراسم سخنرانی در ساعت ورود امام به ایران در اداره کل کتابخانه‌ها و برگزاری نشستی با حضور بسیجیان نمونه کتابدار از جمله برنامه‌های دیگر ایام‌الله فجر در کردستان است.

وی به مقارن شدن ایام‌الله دهه فجر با هفته وحدت اشاره کرد و اضافه کرد: همچنین به این مناسبت‌ها مسابقه‌ای با عنوان زیباترین جمله در مورد هفته وحدت و دهه فجر در کتابخانه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول