اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر انجام می‌شود

افتتاح کتابخانه 12 هزار جلدی در زرآباد

خبرگزاری فارس: شهردار زرآباد گفت: در دهه فجر امسال کتابخانه 12 هزار جلدی شهر زرآباد افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح کتابخانه 12 هزار جلدی در زرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، عبدالطیف بارانی ظهر امروز در دومین جلسه کمیته دهه فجر در این شهر اظهار داشت: کتابخانه 12 هزار جلدی زرآباد که هزینه کتاب‌های موجود در آن 38 میلیون تومان است، در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی افزود: زیباسازی شهر و چراغانی، پوشش تیرهای برق با پرچم‌های رنگی، نصب دو تندیس و کتیبه در سطح شهر، نهال‌کاری بلوار اصلی و کاشت درخت، افتتاح ست ورزشی با اعتباری بالغ 70 میلیون ریال،افتتاح میدان کوثر با المان سوره کوثر در زرآباد از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری زرآباد در دهه فجر است.

وی گفت: افتتاح چهار بوستان خانواده و آغاز جدول‌گذاری معابر اصلی شهر، انجام مسابقات ورزشی مختلف، برگزاری مراسم ویژه در 19 بهمن با عنوان فجر آفرینان وحدت آفرین از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این منطقه است.

بخشدار زرآباد نیز در این جلسه ضمن اشاره به ضرورت پاسداشت دستاورد های انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ایران نقطه تاریخ‌ساز برای جهان اسلام و تاریخ سوز برای دنیای استکبار و غرب است.

مجتبی شجاعی افزود: فشارهایی که امروز غرب به جمهوری اسلامی ایران در قالب تحریم‌ها و ترور دانشمندان در حوزه روانی وارد می‌کند ناشی از بیم دنیای غرب از گسترش و نفوذ آرمان‌های انقلاب اسلامی سال 57 و الهام‌بخشی انقلاب ایران برای کشورهای منطقه و فرا منطقه‌ای است.

شجاعی گفت: باید با درک شرایط حساس کنونی و در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، پر رنگ تر از گذشته در این مراسم باشکوه حضور داشته باشیم.

وی از افتتاح اداره آب و فاضلاب شهری، اداره ثبت احوال، اداره برق، افتتاح چند طرح هادی روستایی، افتتاح چند برنامه در حوزه مبلمان شهری خبر داد و گفت: برگزاری مراسم شتر سواری، نواختن زنگ انقلاب، جشن تکلیف و ... از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر در زرآباد برگزار می‌شود.

در این جلسه که با حضور فرمانده ناحیه بسیج و انتظامی زرآباد، دهیاران و شوراها و آموزش و پرورش برگزار شد، رئیس شورای شهر زرآباد اعلام آمادگی کرد که با تمام وجود در بهتر برگزار شدن برنامه‌های این دهه با سایر ارگان‌ها همکاری داشته باشند

انتهای پیام/صا20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول