اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

عدم پرداخت نیم درصد شهرداری‌ها به کتابخانه‌ها پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: هیچ توجیهی در عدم پرداخت نیم درصد از سوی شهرداری‌های استان پذیرفتنی نیست.

عدم پرداخت نیم درصد شهرداری‌ها به کتابخانه‌ها پذیرفتنی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی یکشنبه شب در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان و کمیته نهضت مطالعه مفید اظهار داشت: عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از اولویت‌های حوزه کتاب و کتابخوانی در جامعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بهترین روش برای اخذ نیم درصد درآمد شهرداری‌ها به کتابخانه‌های عمومی استان زنجان توسل به قانون است، افزود: زمان معینی برای اخذ نیم درصد برای شهرداری‌های استان در نظر گرفته می‌شود، که در صورت عدم توجه به وظایف خود برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه هر جا اهرم فشار به کار گرفته شده، نتیجه مطلوبی کسب شده است، یادآور شد: در صورت عدم توجه به ارائه نیم درصد درآمد شهرداری‌ها، طبق قانون برنامه‌ریزی‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید به دنبال نگاه فرهنگی در جامعه باشیم، افزود: در مقابل تاکیدات مقام معظم رهبری در هجوم جنگ نرم دشمنان فعالیت‌های مفیدی در جامعه صورت نگرفته است.

احمدی تصریح کرد: در مقابل فعالیت‌ها و حساسیت‌های دشمنان، مدیران اجرایی چه جوابی دارند که گویای فعالیت‌های انجام شده در برابر هجمه‌های نابرابر دشمنان باشد.

وی با اشاره به اینکه باید جدال‌ها با نگاه فرهنگی حل شود، خاطرنشان کرد: پرداخت 400 میلیون تومان از سوی شهرداری زنجان مشکلات کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ را حل نمی‌کند که برای پرداخت آن نیز بحث صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: پس از 32 سال حمله ناجوانمردانه استکبار با راه‌اندازی شبکه‌های مختلف علیه کشور در حال حاضر تنها 16 شبکه در کشور در مقابل هزاران شبکه بیگانه راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات باید به دیدگاه جهادی و فرهنگی مسئولان حل شود، افزود: وصول مطالبات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با جدیت پیگیری می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه هیچ توجیهی در عدم پرداخت نیم درصد کتابخانه‌ها از سوی شهرداری‌ها پذیرفتنی نیست، خاطرنشان کرد: اختصاص نیم درصد از سوی شهرداری‌ها با توجه به درآمدهای مطلوبی که دارند، نباید به معضل تبدیل شود.

وی در ادامه یادآور شد: اگر تا کنون در برابر هجمه‌های بی‌وقفه دشمنان ایستادگی شده به برکت زمینه‌های مذهبی و دین مداری مردم کشور است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه باید با به صدا درآوردن زنگ‌های هشدار برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای مقابله با هجمه‌های دشمنان داشت، افزود: گرچه گام‌های مطلوبی در این زمینه برداشته شده است، اما این اقدامات کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های فرهنگی کشور برای ارتقای فرهنگی استفاده نشده است، بیان داشت: باید از همه ظرفیت‌ها از جمله کتابخوانی در این راستا استفاده شود.

احمدی عروسک باربی را دشمنی در خانه عنوان کرد و گفت: برای مقابله با این فرهنگ ناهنجار باید اقدامات مناسبی صورت گیرد.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول