اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

دانشگاه محمل حرکت‌های انقلابی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه‌های ما در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مثمری را ایفا کردند و به تعبیری دانشگاه‌ها محمل تمام حرکت‌های انقلابی هستند.

دانشگاه محمل حرکت‌های انقلابی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود گنجی صبح امروز در جلسه بررسی برنامه‌های ستاد دهه فجر دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ انقلاب، خون‌های پاک شهدای دانشگاه را مشاهده می‌کنیم که قطره قطره این خون‌ها سبب شد استکبار نتواند پا را از دایره قانون در بهمن 57 فراتر بگذارد.

وی با یادآوری اینکه دانشگاه‌های ما در سال‌های انقلاب و روزهای به ثمر نشستن این واقعه بزرگ جهانی نقش تعیین‌کننده‌ای را ایفا کردند، افزود: حرکت در مسیر انقلاب و منویات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ذات اصلی دانشگاه بود که در آن روزها به نمایش گذاشته شد.

این مسئول همچنین تقارن هفته وحدت و دهه فجر را نیز تقارنی مبارک دانست و ابراز داشت: اتحاد، همبستگی و هم‌دلی ملت ما در آن دوران سبب شد تا نظام‌های سلطه انگشت حیرت به دندان بگزند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امسال برنامه‌های دهه فجر دانشگاه‌ها به دلیل مسایل بین‌المللی باشکوه بیشتری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدای دانشگاهی، برگزاری مسابقات ورزشی و علمی، تجلیل از ایثارگران، دیدار با خانواده‌های شهدا و نماینده ولایت فقیه در استان، جشن انقلاب، شرکت متحد در راهپیمایی با نام دانشگاهیان استان، تشریح عملکرد دانشگاه‌های استان در نماز جمعه و... از برنامه‌های کمیته دانشجویی در دهه فجر امسال است.

این مسئول ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران با رهبری فرزانه الگوی جنبش‌های عدالت‌محور جهان شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، گنجی ضمن تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزش عالی استان اظهار داشت: امروز به یمن انقلاب اسلامی استان اردبیل در حوزه آموزش عالی به ویژه در زمینه توسعه فضای فیزیکی و افزایش رشته‌ها و دانشکده‌‌ها در سطح استان در بخش دولتی و خصوصی، در رتبه‌های برتر کشوری قرار دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول