اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تزکیه روح

برگزاری مراسم سوگواری امام حسن عسکری (ع) در دانشگاه سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت متوسلین به چهارده معصوم (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: با هدف تزکیه روح انسان، مراسم سوگواری امام حسن عسکری (ع) در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم سوگواری امام حسن عسکری (ع) در دانشگاه سیستان ‌و بلوچستان
حسین زهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: مراسم سوگواری شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) ویژه عموم دانشجویان، 11 بهمن‌ماه جاری پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل مسجد حضرت قائم (عج) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با دعوت از حجت‌الاسلام مستشاری از قم به عنوان سخنران و با مداحی یوسف ارجونی از ذاکران اهل بیت (ع) برگزار می‎شود.

مسئول هیئت متوسلین به چهارده معصوم (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان یادآور شد: این مراسم با همکاری هیئت متوسلین به چهارده معصوم (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان و با هدف تزکیه روح انسان از طریق کسب معرفت نسبت به مقام رفیع ائمه معصوم (ع) و شرکت در مصائب و سرورهای آنان برگزار می‌شود.

زهدی همچنین از برگزاری جشن «آخرین منجی» در دانشکده مهندسی زاهدان خبر داد.

وی بیان داشت: مراسم جشن آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) تحت عنوان «آخرین منجی» شامگاه چهارشنبه 12 بهمن‌ماه جاری در محل مسجد حضرت قائم (عج) دانشکده مهندسی شهید نیکبخت زاهدان برگزار می‌شود.

مسئول هیئت متوسلین به چهارده معصوم (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: این مراسم ویژه عموم دانشجویان دختر و پسر دانشگاه سیستان و بلوچستان و با حضور حجت‌الاسلام ایمانی‌‌خواه مسئول شورای عالی حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان به عنوان سخنران مذهبی، برگزار می‌شود.

زهدی با بیان اینکه برنامه‌ مدیحه‌سرایی نیز توسط هادی براهویی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار می‌شود، افزود: این مراسم با همکاری کانون مهدویت و هیئت متوسلین به چهارده معصوم (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول