اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب:

کاهش هزینه‌های درمان مستلزم حمایت از خدمات دامپزشکی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه خدمات دامپزشکی به‌عنوان یکی از بخش‌های زیربنایی کشور ضامن ارتقا سلامت و بهداشت عمومی است که باعث کاهش هزینه‌های درمان در جامعه می‌شود.

کاهش هزینه‌های درمان مستلزم حمایت از خدمات دامپزشکی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب،ضیاالله اعزازی ظهر امروز در حاشیه بازید سرزده از شبکه دامپزشکی این شهرستان برای در جریان قرار گرفتن روند فعالیت‌ها و عملکرد شبکه دامپزشکی بناب، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لازم است در وهله اول از همکاری‌های مدیرکل دامپزشکی استان و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شبکه دامپزشکی بناب در زمینه حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی و ارتقا بهداشت عمومی تقدیر شود چرا که در حین بازدید روند مطلوب کارها کاملا ملموس بود.
وی در ادامه تصریح کرد: این امر غیرقابل‌انکار است که اگر به اهداف و مأموریت‌های دامپزشکی بهای لازم داده شود به طور قطع و یقین تضمین سلامتی مردم دنبال خواهد داشت.
اعزازی، همچنین با اعلام حمایت قاطع خود در مجلس شورای اسلامی از اهداف، برنامه‌ها و طرح‌های سازمان دامپزشکی کشور، گفت: حمایت‌های لازم در هر بخشی که در راس آن خدمت به مردم در اولویت باشد وظیفه تمام دولتمردان است.
نماینده مردم بناب در مجلس تاکید کرد: امید است با تمهیدات لازم ضمن بهره‌برداری از تمام استعدادها، ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و با همدلی و همفکری برای حل همه مشکلات مربوط به دامپزشکی اقدامات لازم صورت گیرد.
وی،با بیان اینکه سرمایه دامی و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در بخش‌دام، طیور و آبزیان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های ملی در کشور است،گفت: این سرمایه عظیم علاوه بر تأمین پروتئین حیوانی مورد نیاز جامعه، فرصت‌های شغلی فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است.
اعزازی تصریح کرد: صیانت از این سرمایه ملی و حمایت از درآمد و منبع امرار معاش قشر کثیری از جامعه باعث اشتغالزایی، تثبیت شغل و استقرار عدالت و ثبات اجتماعی به ویژه در سطح جامعه روستایی و عشایری همچنین تحقق اهداف برنامه‌های توسعه کشور می‌شود.
وی گفت: صنعتی شدن واحدهای تولیدی موجب افزایش بازده اقتصادی و کیفیت تولید خواهد شد که برای صنعتی شدن واحدهای سنتی، فرهنگ‌سازی گسترده‌ای در سطح کشور نیاز است.
اعزازی یادآور شد: دامپزشکی حافظ صنعت مادر دامپروری در کشور است و دست‌اندکاران باید با تمام توان در راستای حفظ و حراست از این سرمایه عظیم و مولد کشور به صورت شبانه‌روزی در فعالیت باشند.
وی افزود: مسائل مرتبط به دامپزشکی ‌باید به گونه‌ای مدیریت شود تا مشکلات این بخش به حداقل برسد و کارکنان این سازمان که همگی از تحصیلات بالایی برخوردارند احساس هویت کرده و نقش خود را در معنای حقیقی ایفا کنند تا جامعه هدف بتوانند به صورت کامل از خدمات دامپزشکی بهره‌مند شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول