اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه دامپزشکی انار:

افزایش سگ‌های ولگرد دغدغه دامپزشکی انار است

خبرگزاری فارس: مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: یکی از دغدغه‌های جدی بهداشت و سلامت جامعه در شبکه دامپزشکی انار افزایش سگ‌های ولگرد است.

افزایش سگ‌های ولگرد دغدغه دامپزشکی انار است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان احمد رضایی صبح امروز در جلسه کمیته اتلاف سگ‌های ولگرد شهرستان انار اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های جدی بهداشت و سلامت جامعه در شبکه دامپزشکی انار افزایش سگ‌های ولگرد است که برگزاری این جلسات و پیگیری مصوبات و معدوم‌سازی سگ‌های ولگرد نقش مهمی در ارتقای بهداشت منطقه دارد.
وی با اشاره به نقش دامپزشکی در جلوگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام تصریح کرد: تعداد 127 قلاده از سگ‌های صاحب‌دار در سال جاری توسط شبکه دامپزشکی انار واکسینه شدند.
مجید اعتمادی فرماندار شهرستان انار، برگزاری کمیته اتلاف سگ‌های ولگرد و پیگیری و اجرای مصوبات آن را در راستای تأمین سلامت و بهداشت مردم ضروری دانست.
احمد عبدالرضایی شهردار مرکزی انار نیز تعداد سگ‌های ولگرد معدوم شده در سال جاری در این شهر را 131 قلاده اعلام کرد و اظهار داشت: این معدوم سازی طبق دستورالعمل با همکاری شهرداری‌های انار، امین‌شهر و دهیاری‌ها در روستاها انجام شد.
محمد موسی‌زاده کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار نیز با ارائه گزارشی از آمار واکسیناسیون هاری برای افرادی که در سال جاری توسط حیوانات وحشی به ویژه سگ‌های ولگرد مورد گازگرفتگی قرار گرفتند، ابراز داشت: معدوم سازی سگ‌های ولگرد بهترین راه پیشگیری انتقال بیماری‌ها از سگ به انسان است.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول