اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

13 پروژه عمرانی و فرهنگی شهرداری اراک افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اراک از افتتاح و بهره‌برداری از 13 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی اراک به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

13 پروژه عمرانی و فرهنگی شهرداری اراک افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، سید مرتضی میری دهه مبارک فجر که حد فاصل ورود پر برکت حضرت امام خمینی(ره) به کشور و پیروزی انقلاب است را طلیعه انقلاب اسلامی خواند و گفت: دهه فجر دهه نجات مردم از دست رژیم ستمشاهی می‌باشد و لازم است همه دستگاه‌ها با تمام توان برای گرامیداشت این رویداد بزرگ ملی که با عنایت و توجه امام زمان(عج) و حضرت امام(ره) که رهبری مبارزات را داشتند به نتیجه رسید، تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه لازم است خاطره و حال و هوای زمان انقلاب و کسانی که آن زمان را درک کرده‌اند به نسل سوم انقلاب اسلامی انتقال یابد، اظهار داشت: دهه مبارک فجر که روز به استقلال رسیدن کشور عزیز و مردم شریف ایران اسلامی است را باید با توجه به بیداری اسلامی در منطقه و الگوگیری کشورهای اسلامی از انقلاب ایران، هر چه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

میری با بیان اینکه شهرداری اراک به مناسبت دهه گرامی فجر فضای مناسبی برای گرامیداشت این دهه در سطح شهر ایجاد خواهد کرد، تصریح کرد: شهرداری اراک جشن دهه فجر را باشکوه هر چه تمام‌تر در سطح شهر برگزار خواهد کرد.

شهردار اراک افزود: امسال به مناسبت سی‌وسومین سال پیروزی انقلاب اسلامی شهرداری اراک 13 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی را برای افتتاح مهیا ساخته که همزمان با این روزهای ارزنده و به‌یادماندنی این پروژه‌ها را افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رساند.

میری ساختمان جدید آتش‌نشانی که در کوی ولی‌عصر(عج) واقع شده و اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال برآورد هزینه داشته است، احداث 20 پارک محله‌ای که بخش عمده آن در حواشی شهر اراک واقع شده، ایجاد فضاهای سبز و پارک‌های متعدد به منظور رفع آلودگی شهر اراک، افتتاح نخستین فرهنگسرای شهرداری اراک با 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار، افتتاح دو جایگاه جدید سوخت CNG در اراک، افتتاح دفتر تسهیل‌گری واقع در کوی رودکی، نصب المان دفاع مقدس واقع در میدان مقاومت و ایجاد زمین چمن مصنوعی پارک کوثر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال را از پروژه‌های مهمی که در ایام دهه مبارک فجر توسط شهرداری اراک به بهره‌برداری خواهد رسید عنوان کرد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول