اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری ششتمد خبر داد

تحقق 62 درصدی بودجه امسال شهرداری ششتمد

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری ششتمد از تحقق 62 درصدی بودجه 7.5 میلیاردی ریال شهرداری خبر داد.

تحقق 62 درصدی بودجه امسال شهرداری ششتمد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی مشترک شهرداری‌های استان خراسان‌رضوی، اسماعیل ملوندی اظهار داشت: نبود درآمد پایدار مشکل تمام شهرداری‌های تازه تاسیس و کوچک است.

وی افزود: کل بودجه سال 90 شهرداری ششتمد 7 میلیارد و 516 میلیون ریال است که 67 درصد آن در بخش عمرانی و 33 درصد آن در بخش اداری جذب شده است.

سرپرست شهرداری ششتمد با اشاره به انتخاب این شهر به عنوان منطقه نمونه گردشگری از سوی هیئت دولت در سال 88 اظهار داشت: شهرداری ششتمد با مشارکت موسسه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی اقدام به تاسیس شرکت گردشگری با هدف ایجاد سایت گردشگری در این منطقه نمونه کرده است.

ملوندی گفت: با توجه به اهمیت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای گردشگری در سال 90 پروژه‌های زیادی از سوی شهرداری انجام شده است.

سرپرست شهرداری ششتمد افزود: اجرای پروژه توسعه معابر با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 60 میلیون ریال و  تهیه طرح تکمیلی منطقه نمونه گردشگری ششتمد با اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال از مهم‌ترین این فعالیت است.

وی گفت: اجرای سیستم آبیاری قطره‌ای در دو طرف جاده ورودی شهر به طول تقریبی 15 کیلومتر با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد ریال دیگر پروژه مهم عملیاتی شده در سال‌جاری است که در دهه فجر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول