اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر پیشنهاد کرد

واگذاری اجرائیات شهرداری شوشتر به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر پیشنهاد واگذاری اجرائیات شهرداری شوشتر را به بخش خصوصی ارائه کرد.

واگذاری اجرائیات شهرداری شوشتر به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی‌کوهی ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار کرد: اجرائیات شهرداری شوشتر از نظر نیروی انسانی دچار مشکلات زیادی است و به این دلیل باید برای این مهم اقدام جدی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه می‌توان اجرائیات شهرداری را به بخش خصوصی واگذار کرد، افزود: می‌توان با شرکت‌های ثبت شده حراستی برای واگذاری اجرائیات شهرداری به بخش خصوصی وارد مذاکره شد و از این نظر مشکلات زیادی از شهرداری برطرف می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خاطر‌نشان کرد: این شرکت‌ها معتبر بوده و مورد وثوق نیروی انتظامی هستند و با مجوزهای رسمی از نهادهای نظارتی اختیار حمل سلاح نیز دارند و به این دلیل تا حد زیادی مشکلات شهرداری شوشتر در بخش اجرائیات برطرف می‌شود و باید برای این امر اقدام کرد.

محمودی‌کوهی تاکید کرد: اجرائیات باید منظم، قانوندان و دارای لباس متحد باشد و در صورت استخدام شرکت می‌توان این امور را در قرارداد آنها لحاظ کرد.

وی با اشاره به برخورد با متخلفان در دفع نخاله‌های ساختمانی افزود: برای مقابله با این اقدام هر خودرو متخلف در بار نخست 200 هزار تومان و در بار دوم 300 هزار تومان جریمه می‌شود و این مهم به تصویب شورای شهر رسیده است.

این مقام مسئول خاطر‌نشان کرد: باید در مبارزه با تخلفات شدید برخورد کرد تا بازدارندگی نیز به وجود آید و به این دلیل باید در این‌باره بدون گذشت اعمال مصوبات کرد.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول