اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 25 امتیاز

صدراسیستم قهرمان فوتسال دسته اول قم شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صدراسیستم با کسب هشتمین پیروزی خود در هفته پایانی به مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم دست یافت.

صدراسیستم قهرمان فوتسال دسته اول قم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که امسال فوتسال باشگاه‌های دسته اول قم ششمین دوره خود را پشت‌ سر گذاشت، فوتسالیست‌های 12 تیم مدعی در 11 هفته برای کسب عنوان قهرمانی و راهیابی به فوتسال باشگاه‌های کشور به رقابت پرداختند.

تلاش تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم برای تعیین و معرفی تیم قهرمان به هفته پایانی کشیده نشد و با اینکه فوتسالیست‌های صدرا سیستم بازی آخر خود را با شکست پشت سر گذاشتند اما جشن قهرمانی برپا کردند.

در هفته پایانی و در حالی که صدراسیستم در صدر جدول رده‌بندی قرار داشت، در دیداری حساس به مصاف تیم فوتسال امید رفت که این مسابقه حساس 9 گل در برداشت و در پایان با نتیجه پر گل پنج بر چهار مغلوب شد اما با توجه به توقف تیم دهکده آسایش نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود، به مقام قهرمانی رسید.

تیم فوتسال دهکده آسایش که در هفته پایانی با امید به کسب پیروزی به مصاف تیم فوتسال آهن آلات عمار یاسر رفت، پیروز میدان نبود زیرا در دیداری که هشت گل در آن به ثمر رسید، مقابل حریف خود با تساوی چهار بر چهار متوقف شد و به یک امتیاز قناعت کرد.

در دیگر دیدارهای هفته پایانی، تیم فوتسال بانک ملت در جدال با تیم فوتسال راه‌سازان آذر به تساوی پنج بر پنج رسید و تیم‌های فوتسال شهید رئیس کرمی، بهاران و ثامن نیز در دیدارهایی پر گل موفق به شکست حریفان خود شدند.

فوتسالیست‌های تیم شهید رئیس کرمی در پر گل‌ترین بازی هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم موفق شدند حریف خود تیم شهاب را با نتیجه پر گل 10 بر پنج شکست دهند، ضمن اینکه تیم فوتسال بهاران در مصاف با فرید چهار بر دو به برتری رسید.

فوتسالیست‌های تیم ثامن نیز در آخرین بازی هفته یازدهم و پایانی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم به مصاف آرش رفتند که این دیدار 13 گل داشت و دومین بازی پر گل هفته بود که طی آن ثامن هشت بر شش پیروز شد.

در جدول رده‌بندی این مسابقات و در پایان 11 هفته رقابت 12 تیم مدعی، تیم فوتسال صدراسیستم با کسب 25 امتیاز قهرمان شد، دهکده آسایش با کسب 21 امتیاز به مقام دوم جدول رده‌بندی رسید و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

فوتسالیست‌های تیم امید با کسب 21 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان سوم ایستادند، ضمن اینکه تیم‌های فوتسال فرید، بانک ملت، آهن آلات عمار یاسر با کسب 17 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در مکان‌های چهارم تا ششم ایستادند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول