اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجشنبه هفته جاری؛

دوره سوارکاری عادی و مربیان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول پرش با اسب استان اصفهان گفت: دوره سوارکاری عادی و مربیان برای شرکت در دوره آموزش اندام حرکتی اسب پنجشنبه برگزار می‌شود.

دوره سوارکاری عادی و مربیان برگزار می‌شود
مهدی آصالح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پایان این هفته مهدی جمشید خانی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون سوارکاری کشور برای توجیه و تدریس کتاب اندام حرکتی اسب به اصفهان سفر می‌کند.
وی با بیان اینکه مهدی جمشید خانی خود مترجم کتاب اندام حرکتی اسب است، تصریح کرد: در کنار آموزش این کتاب با ارزش، ورزش‌ جویان سوارکاری بخشی از جواب سوالات مربوط به دریافت مدرک مربیگری، داوری، پرش و درساژ را کسب می‌کنند.
مسئول پرش با اسب استان اصفهان گفت: سوارکاران استان اصفهان در دو گروه سوارکاران عادی و مربیان مدرک‌دار برای شرکت در دوره آموزش اندام حرکتی اسب تا روز دوشنبه فرصت ثبت‌نام را به صورت حضوری در هیئت سوارکاری استان اصفهان (ارغوانیه) دارند.
وی اضافه کرد: برگزاری دوره آموزش اندام حرکتی اسب در روز پنجشنبه و جمعه این هفته که برابر است با دهم و یازدهم آذر ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.
آصالح تاکید کرد: برای شرکت در دوره آموزش اندام حرکتی اسب سوارکاران عادی ملزم به پرداخت هزینه 25هزار تومانی هستند، اما مربیان مدرک‌دار هیئت سوارکاری استان اصفهان به صورت رایگان ثبت نام می‌کنند.
وی در مورد تقسیم‌بندی سنی در سوارکاری بیان داشت: نوجوانان شامل افراد 14 تا 18 سال، جوانان 18 تا 21 سال و بزرگسالان از 21 سال به بالا هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول