اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات دندان طمع تیز کرده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: دشمنان برای کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات دندان طمع تیز کرده‌اند.

دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات دندان طمع تیز کرده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدابراهیم افشاری عصر امروز در جمع دانش‌آموزان روستای سیوجان شهرستان خوسف با بیان اینکه در طول دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به خراسان جنوبی شده است، اظهار داشت: با بنیان‌گذاری سفرهای استانی هیئت دولت خیرات و برکات آن به تمامی مردم رسیده است.

وی ارتقای خوسف از بخش به شهرستان را یکی از مصوبات سفر چهارم هیئت دولت به خراسان‌جنوبی عنوان کرد و افزود: بعد از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی فرماندار این شهرستان انتخاب می‌شود.‌

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی گازرسانی به خوسف را یکی دیگر از اقدامات دولت دهم به این شهرستان دانست و ادامه داد: کار گازکشی به شهر خوسف به اتمام رسیده و هم اکنون 12 روستای خوسف در حال گازکشی است.

افشاری با بیان اینکه خراسان‌جنوبی با مشکلات زیرساختی مواجه است، افزود: این در حالی است که خراسان‌جنوبی در کنکور هر سال رتبه‌های تک رقمی را کسب می‌کند و نشان می‌دهد که مردم خراسان جنوبی مردمی دانشگاهی، فرهنگی و تحصیل‌کرده هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز بهترین متخصصان کشور در خراسان‌جنوبی وجود دارند، گفت: امید است از وجود این افراد تحصیل کرده در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی و دیگر زمینه‌های استان استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه جوانان بسیار با استعدادی در سطح استان وجود دارند، تصریح کرد: امید است بتوانیم از این توان و ظرفیت در راستای ارتقای نوآوری و شکوفایی استعدادهای نخبگان استان استفاده کنیم.

افشاری با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر حضور پررنگ و مشارکت سطح بالای مردم استان تأکید کرد و اظهار داشت: امید است با حضور وسیع و همه جانبه مردم در انتخابات تمامی امید دشمنان را ناامید کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان برای کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات دندان طمع تیز کرده‌اند، یادآور شد: امید است با سلامت انتخابات نظام و انقلابمان را در مقابل توطئه‌های دشمن بیمه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به تحصیل 138هزار دانش‌آموز در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: حدود 14 هزار معلم نیز در سراسر استان مشغول به تدریس هستند.

حمیدرضا وردی با بیان اینکه نیروی انسانی متخصص خراسان‌جنوبی از میانگین کشوری بالاتر است، ادامه داد: امید است در راستای رشد و پیشرفت استان از این نیروی انسانی کارآمد استفاده شود.

وی هوشمندسازی مدارس، اجرای طرح شهاب با همکاری بنیاد ملی نخبگان و توسعه مدارس استعدادهای درخشان را از اقدامات سازمان آموزش و پرورش دانست.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول