اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد:

بصیرت‌افزایی اولویت ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد است

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به بصیرت‌افزایی از اولویت‌های ارتش بین نیروهای ارتشی این دو استان کشور است.

بصیرت‌افزایی اولویت ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز امیر محمدی بعد از ظهر امروز در همایش فرماندهان یگان ارتش استان فارس که با عنوان بررسی تحولات سیاسی منطقه و بین‌المللی با حضور آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس به میزبانی مرکز آموزش پیاده شیراز برگزار شد اظهار داشت: در طول سال همایش‌های مختلفی در این زمینه برای آگاه‌سازی نیروهای ارتشی برگزار می‌شود و هدف اصلی ما نیز تقویت بنیه‌های علمی و معنوی کارکنان است.
وی تصریح کرد: شناسایی و توانمندی برای مقابله با استراتژی نرم دشمن از موارد مهمی است که بین کارکنان ارتش به آموزش و آگاه‌سازی آن پرداخته‌ایم.
محمدی ابراز داشت: الزام پیوند بین کارکنان ارتش با ولایت فقیه و تحلیل مسائل مختلف روز نیز از مواردی است که در این همایش‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.
فرمانده مرکز آموزش پیاده شیراز ابراز داشت: امروز دشمنان با برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف به ویژه جنگ نرم هجمه‌های فرهنگی بسیاری را وارد کرده و در این زمینه ما باید هوشیار بوده و اجازه ندهیم که بین جوانان ما یأس و ناامیدی علیه نظام ایجاد شود.
فرمانده ارشد نظامی آجا همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس اشاره کرد و افزود: باید زمینه‌سازی‌های لازم برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات بیش از پیش فراهم شود.
این فرمانده ارشد ارتش اضافه کرد: معتقدیم با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی شکست سنگینی بر دشمن تحمیل می‌شود.
در ادامه، هماهنگ کننده عقیدتی، سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس نیز در سخنانی گفت: با تعاملی که در این استان بین نیروهای مسلح به ویژه ارتش و نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز وجود دارد، حرکت‌های خوبی در این استان انجام شده است.
حجت‌الاسلام جواد شریعتی ابراز داشت: در 9 ماه نخست امسال 124 سخنرانی سیاسی در یگان‌های ارتش در این استان انجام شده و 97 مسابقه سیاسی در مورد اهمیت مسائل به ویژه بصیرت دینی برگزار شده است.
وی از دیگر فعالیت‌های عقیدتی، سیاسی‌های ارتش در فارس را تبیین و تشریح بیانات رهبری، برگزاری نشست‌های مختلف سیاسی در این استان با حضور تمام نیروهای مسلح، نصب عکس شهدای ارتش در شهر شیراز، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی برشمرد.
شریعتی اضافه کرد: در مورد شناخت بهائیت و وهابیت نیز دوره‌های مختلفی برگزار شده و نیروهای ارتش با فرقه‌های بهایی و وهابی آشنا شده‌اند.
انتهای پیام/غ10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول