اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرجاسک:

ارتش در رزمایش ولایت 90 اقتدار خود را نشان داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه تشییع بندرجاسک با اشاره به برگزاری رزمایش ولایت 90 گفت: ارتش در این مانور اقتدار خود را یکبار دیگر در جهان به رخ قدرت‌های زورگو کشید.

ارتش در رزمایش ولایت 90 اقتدار خود را نشان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین جواد غلامی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته شهرستان جاسک، افزود: اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش ولایت 90 نشان دهنده قدرت و پشتیبانی دریادلان نیروی دریایی در آب‌های مرزی کشور و آبهای دور منطقه بود.
وی گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش ولایت 90 ثابت کرد که می‌تواند در مقابل دشمنان آبی این مرز و بوم با اقتدار کامل و قدرت و پشتیبانی از کشور عزیزمان ایران دفاع کند.
غلامی همچنین با اشاره به حضور ناو آمریکایی در محل رزمایش ولایت 90 گفت: نیروی دریایی با هشدار دلاور مردانش علیه ناو آمریکایی نشان داد که ارتشیان دریایی جمهوری اسلامی ایران قدرت خود را در نگهداری و حفظ آبهای داخلی و فرامرزی همچنان با اقتدار کامل حفظ کرده‌اند.
خطیب جمعه جاسک ادامه داد: امروزه نیروی دریایی خود را به جهان ثابت کرده است که می‌تواند در تمامی نقاط آبی در جهان همیشه در صحنه حضور داشته باشد تا گزندی بر فعالیت کشتی‌های مسافربری، باری و نفتکش‌ها در مناطق آبی دیگر کشورها وارد نشود.
وی تصریح کرد: اگر کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپایی سعی دارند نفت کشورمان را مورد تحریم خویش قرار دهند باید بدانند واردات و صادرات نفت به کشورهای اروپایی و همچنین حاشیه از تنگه هرمز صورت می‌گیرد که در غیر این صورت حافظان مرزی آب‌های کشور اجازه ورود هر گونه واردات و صادرات نفت و غیره را به تنگه هرمز نخواهند داد.
امام جمعه جاسک ادامه داد: در 19 دی ماه 1356 انقلاب عرصه متفاوتی را آغاز کرد و مردم در این روز استکبار ستیزی خود را به امام ره ثابت کردند.
وی افزود: حضور به موقع و بصیرت مردم از خصوصیات بارز 19 دی ماه 56 بود که این حرکت عظیم بصیرت و دشمن شناسی را به تمامی کشورهای غربی نشان داد.
غلامی در مورد ترویج قرآن کریم در سطح مدارس گفت: این طرح یک طرح ملی و جامع است که باید به خوبی در مدارس پیاده شود تا دانش آموزان بتوانند در حفظ قرآن کریم، تفسیر و قرائت این کتاب آسمانی کوشا باشند چرا که قرآن کریم می‌تواند برای همه راهگشا باشد.
وی ادامه داد: طرح ترویج قرآن کریم به جز مدارس با برنامه‌ریزی‌های مدون و تعیین شده باید در مساجد نیز اجرا شود.
انتهای پیام/ط4000/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول