اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه آذربایجان تاکید کرد:

ارتش یک مجموعه سالم است

خبرگزاری فارس: مسئول هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه آذربایجان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک مجموعه سالم و ولایی است.

ارتش یک مجموعه سالم است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سید علی فقیه پیش از ظهر امروز در گردهمایی آگاه‌سازی سیاسی فرماندهان و کارکنان یگان‌های آجا مستقر در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل که در سالن اجتماعات لشکر 64 پیاده ارومیه تشکیل شد اظهار داشت: ارتش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو انقلاب تاکنون به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند بوده و هیچ‌گونه تخطی از خط مشی ولایت در کارنامه خود ندارد.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون ملت ایران در آستانه برگزاری انتخابات مجلس نهم قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: برادران ارتشی همراه خانواده‌ها و فرزندان خود با قرار گرفتن کنار مردم در این انتخابات پرشور شرکت خواهند کرد تا بیش از پیش روح ولایت‌مداری و پیروی از رهبری در جای جای کشورمان موج بزند. این مسئول خاطر نشان کرد: دشمنان با به کار بستن انواع ترفند به دنبال دلسرد کردن اقشار مختلف مردم از این انتخابات هستند ولی به دلیل تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان همچنین وجود بصیرت عمیق و قلبی نسبت به آرمان‌های انقلاب همه این توطئه‌ها و دسیسه‌ها در نطفه خفه خواهد شد و هم‌وطنان برای برگزیدن افرادی صالح، کاردان و متدین در صفوف فشرده‌ای شرکت خواهند کرد.
وی به لزوم تبیین و تشریح رهنمودهای رهبری در این راستا اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در ارتباط با نحوه انتخاب کاندیداها همچنین الزام حضور حداکثری فرمایشات روشنگرانه زیادی داشته‌اند که برای تبیین دیدگاه‌‌ها و رویکرد ایشان 400 جلسه در این دستگاه با حضور نیروهای ارتشی برگزار شد.
فقیه به اکران 220 فیلم در راستای بصیرت‌افزایی سربازان جان بر کف ارتش نیز اشاره کرد و افزود: ایادی استکبار جهانی به انحای مختلف و با بهره‌گیری از رسانه‌های مدرن به دنبال تسلط بر افکار عمومی است از این رو با هدف ارتقای سطح آگاهی‌ نیروهای ارتشی تعداد قابل توجهی فیلم مستند و تخصصی در این زمینه به اکران درآمد.
علی فقیه با بیان اینکه بیش از 180 جلسه آگاه‌سازی سیاسی برای پرسنل برگزار شد تصریح کرد: این جلسات با حضور اساتید دانشگاه، حوزه و سایر مسئولان برگزار گردید به مسائل داخلی جهانی و ترفندهای دشمن و ... پرداخت شد که تأثیر ژرفی بر ذهن و فکر شرکت‌کننده‌ها بر جای داشت.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول