اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

ارتش مایه افتخار ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: ارتش مایه افتخار و اقتدار ایران و ستون و عمود پایداری نظام ایران است.

ارتش مایه افتخار ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز در نشست بصیرت خانواده در پایگاه هوایی اظهار داشت: کشورهای استکباری از حمله به ایران اسلامی بسیار می‌ترسند زیرا نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل به سر می‌برند و در عملیات‌های میدانی یکی از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان را داریم.
صفایی بوشهری گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون جبهه ایران‌ستیز و دین‌ستیز به سردمداری آمریکا، انگلیس و تمام جهان استکباری به شکل تهاجم نرم و تهاجم نظامی تحریم‌های اقتصادی، آپارتاید علمی علیه ایران را آغاز کردند و با ایجاد شایعه‌پراکنی به کمک ماهواره، ایران را در یک تهاجم گسترده محاصره کردند.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تاکنون در تاریخ هیچ دینی و هیچ پیامبری اینگونه که ایران اسلامی مورد تهاجم قرار گرفته، مورد هجمه دشمنان قرار نگرفته است، اضافه کرد: با هدایت‌های مقام معظم رهبری، عظمت نیروهای مسلح، بصیرت بالای مردم و قدرت بالای عملیات نیروهای مسلح، تمام تهاجم جهان استکبار با شکست مواجه شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تاریخ آموزشگاه بزرگی برای هدایت‌زایی و بصیرت‌افزایی انسان است.
صفایی بوشهری افزود: هر لحظه جهان کنونی آبستن حوادثی است که باید با بصیرت با آن برخورد شود.
وی با اشاره به آیات قرآن مبنی بر مطالعه تاریخ تصریح کرد: می‌توان فهمید انسان‌هایی که دین‌مدار نبودند، دچار سقوط شدند و بررسی تاریخ گذشته چراغ راه آینده است.
صفایی بوشهری اظهار داشت: با مبعوث شدن هر پیامبر، جبهه دین‌مدار تشکیل شد که به دنبال رشد انسان‌ها در همه عرصه‌های علم، دانش و فناوری بودند و در مقابل آنها نیز جبهه دین‌ستیز تشکیل می‌شد که به دنبال تهاجم‌های نرم و سخت علیه جبهه دین‌مدار بودند.
امام جمعه بوشهر یادآور شد: در مقابل جبهه دین‌ستیز، انقلاب اسلامی که همان نور جبهه دین‌مداری پیامبران است در ایران تشکیل شد و با همان آرمان‌های حاکمیت فرهنگ دینی و عدالت‌گستری با جبهه دین‌ستیز به مقابله پرداخت.
صفایی بوشهری اظهار داشت: جهان استکبار در انتخابات و فتنه 88 به دنبال براندازی نظام اسلامی ایران با کمترین هزینه و بیشترین ضربه با رمز یا پیروزی یا تقلب وارد میدان شد.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب و مردم ولایت‌مدار، پای رأی مردم ایستادند و فتنه‌گران را با شکستی سخت مواجه کردند.
صفایی بوشهری با بیان اینکه فتنه‌گران به دنبال یک حکومت غیر دینی و بدون ابا عبدالله‌الحسین (ع) بودند، یادآور شد: مردم با بصیرت و ولایت‌مدار در مقابل فتنه‌گران حماسه 9 دی را آفریدند و این حماسه، حماسه‌ای بزرگ در تاریخ اسلام، ایران و جهان رقم زده شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: افتخار ما این است که چون اصحاب امام حسین(ع) در کنار رهبر خود ایستاده‌ایم و هیچگاه ایشان را تنها نخواهیم گذاشت.
وی ادامه داد: ایران اسلامی هر روز تقویت و شرایط برای ظهور مهدی آل محمد (عج) بیشتر فراهم می‌شود.
صفایی بوشهری اضافه کرد: به تمام فتنه‌گران اعلام می‌کنیم که حماسه‌سازان 9 دی همیشه زنده هستند و هر روز 9 دی است و با تمام وجود از حریم ولایت دفاع می‌کنیم.
انتهای پیام/آ10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول