اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

رزمایش ولایت 90 ارتش دنیا را متوجه اقتدار ایران کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان گفت: رزمایش افتخارآمیز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان "ولایت 90" دنیا را متوجه اقتدار خود کرده است.

رزمایش ولایت 90 ارتش دنیا را متوجه اقتدار ایران کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان اظهار داشت: بصیرت از موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.
وی افزود: در فراز و نشیب انقلاب اسلامی، بسیاری از افراد دارای سابقه درخشان خود را دگرگون کرده و عزت خود را در دنیا و آخرت از دست دادند.
خطیب جمعه همدان بیان داشت: بسیاری از افراد جامعه به مانند مرده‌های متحرکی هستند که تنها در جامعه حرکت می‌کنند اما، بصیرتی در درون آنها دیده نمی‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تقوای واقعی بصیرت‌زا است و در هفته پیش رو سالروز گرامیداشت شهدای هویزه با عنوان شهدای دانشجو قرار دارد که در دوران ریاست‌جمهوری بنی‌صدر به شهادت رسیدند.
محمدی تصریح کرد: رزمایش افتخارآمیز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان ولایت 90 دنیا را متوجه اقتدار خود کرده است و خروج ناو دریایی آمریکا از خلیج فارس و تسلط ایران به تنگه هرمز قیمت نفت را در جهان هر روز بالاتر می‌برد.
وی اذعان کرد: همچنین در این هفته سالروز فرمان ننگین کشف حجاب توسط رضاخان قرار دارد که تبعات این فرمان رذیلانه تا امروز هم ادامه یافته و ما شاهد بد‌حجابی زنان و مردان در جامعه هستیم.
امام جمعه همدان قیام خونین مردم قم در 19 دی‌ماه، شهادت امیرکبیر در 20دی‌ماه و تشکیل شورای انقلاب به دستور امام خمینی(ره) در 22 دی‌ماه را از دیگر رویدادهای هفته پیش رو عنوان کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید قداست نماز جمعه حفظ شود چرا که نمازجمعه تریبون صلح است و تعلق به قشر خاصی ندارد که به موضوعات حاشیه‌ای پرداخته شود و مردم هم خود به این امر واقفند که در آستانه انتخابات باید از کوچک‌ترین اختلافی جلوگیری کرده و در پای صندوق های رأی حاضر شوند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول