اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خرداد ماه سال آینده

شرکت سیمان طارم کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان از آمادگی استان برای کلنگ‌زنی شرکت سیمان طارم در خرداد ماه سال آینده خبر داد.

شرکت سیمان طارم کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی احداث شرکت سیمان در شهرستان طارم یادآور شد: در حال حاضر در استان زنجان محدودیتی در زمینه واگذاری زمین وجود ندارد.

وی با بیان اینکه احداث هر شرکت و طرح سرمایه‌گذاری باید با رعایت قوانین صورت گیرد، ادامه داد: سرمایه‌گذار شرکت سیمان نیز باید به قوانین استانی در زمینه احداث این شرکت عمل کند.

استاندار زنجان یادآور شد: هفت ماه پیش نیز جلسه‌ای مبنی بر احداث شرکت سیمان در شهرستان طارم برگزار شد، ولی پس از آن هیچگونه پیگیری از طرف سرمایه‌گذار صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه در جلسه قبل نیز تعیین تکلیف برای همه دستگاه‌ها صورت گرفت، اضافه کرد: سرمایه‌گذار طرح باید به مندرجات موجود در مصوبات جلسه قبل عمل کند.

رئوفی‌نژاد اذعان داشت: سرمایه‌گذار باید اطلاعاتی در زمینه میزان اشتغالزایی طرح، میزان سرمایه‌گذاری و تکمیل این طرح ارائه دهد تا مسئولان ذی‌ربط اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی اظهار داشت: سرمایه‌گذار طرح باید به صورت مکتوب و کامل یک مطالعه دقیق از ارزیابی زیست محیطی را در اختیار مسئولان ذی‌ربط در استان قرار دهد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در استان زنجان هیچ محدویتی در زمینه واگذاری زمین وجود ندارد، افزود: واگذاری زمین به سرمایه‌گذار مطابق با قوانین تعیین شده صورت می‌گیرد.

وی با خطاب قرار دادن سرمایه‌گذار طرح در زمینه پیگیری موضوعات مربوط به احداث شرکت یادآور شد: با اعلام دستگاه‌های مربوط مشکلی از نظر همکاری دستگاه‌ها وجود ندارد، به شرطی که سرمایه‌گذار بر طبق قوانین و مقررات عمل کند.

همچنین در ادامه این جلسه مدیر کل محیط زیست استان زنجان افزود: پس از برگزاری جلسه نخست هیچ گونه پیگیری از سوی سرمایه‌گذار انجام نشده است.

امیر مهدویانی با اشاره به اینکه هیچ گونه ارزیابی محیطی از سوی متقاضی ارسال نشده است، ادامه داد: با بازرسی‌های صورت گرفته فقط با کلیات این طرح موافقت شده و سرمایه‌گذار باید سایر اقدامات را نیز در این زمینه انجام دهد.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه با آمادگی سرمایه‌گذار طرح و با تایید استاندار زنجان مقرر شد در سوم خرداد ماه سال آینده این طرح کلنگ‌زنی شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول