اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان:

نانوای طارمی جزو 10 نانوای برتر کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: یکی از نانوایان طارمی جزو 10 نانوای برتر کشور اعلام شده است.

نانوای طارمی جزو 10 نانوای برتر کشور شد
پرویز خالقی امروز در گفت­وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از آغاز سال جاری کیفیت نان تولیدی در استان زنجان رشد بسیار خوبی داشته است.
وی با اشاره به کسب رتبه نخست کشوری توسط استان زنجان در ارتقای کیفیت نان در بهار سال جاری یادآور شد: در حال حاضر نیز نان زنجان از نظر کیفی در رتبه دوم کشوری قرار دارد.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان اذعان داشت: پس از هدفمندی یارانه­ها سامانه­ای با عنوان سکنا راه­اندازی شده است که مردم با ارسال پیامک به این سامانه می‌توانند، کیفیت نان­های تولیدی در کشور را مورد ارزیابی قرار دهند.
وی تصریح کرد: با نظرات ارسال شده از سوی مردم کشور در زمینه میزان کیفیت نان‌های تولیدی در کشور نان استان زنجان رتبه دوم را از نظر کیفی به دست آورد.
خالقی یادآور شد: در حال حاضر نمره کیفی نان استان زنجان 18.5 از 20 نمره است.
وی با اشاره به اینکه نمره کیفی نان لواش تولیدی در استان زنجان 18.6 است، اضافه کرد: در حال حاضر 877 واحد تولیدی نان لواش در استان زنجان فعال است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان همچنین با بیان اینکه نمره کیفی نان بربری تولیدی در استان زنجان 17.4 است، افزود: تعداد واحدهای بربری فعال در استان زنجان 303 واحد است.
وی همچنین با بیان اینکه نمره کیفی نان سنگک تولیدی در استان زنجان 16.4 است، ادامه داد: در حال حاضر 77 واحد تولیدی سنگک در استان زنجان فعال است.
خالقی اذعان داشت: با آخرین آمار به دست آمده از ارزیابی نانوایی‌ها توسط مردم زنجان در حال حاضر نمره کیفی سایر نان‌های تولیدی در استان زنجان 20 است.
وی با بیان اینکه میزان نظرات ارسالی از سوی مردم به سامانه سکنا 4 هزار و 763 پیامک بوده است، ادامه داد: در زمینه میزان کیفیت نان لواش تولیدی در استان زنجان 3 هزار و 900 نظر به سامانه سنجش کیفیت نان ارسال شده است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر یک هزار و 58 واحد نانوایی در استان زنجان فعال است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 576  واحد نانوایی از سوی مردم استان زنجان مورد ارزیابی قرار گرفته‌ا‌ند، ادامه داد: این تعداد شامل 52 درصد از نانوایی‌های فعال در استان زنجان است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول