اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم خبر داد

اختصاص اعتبار برای احداث راه پرچینه در طارم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان طارم بر ضرورت احداث راه پرچینه از مسیر "لهنه" و "زرده" تاکید کرد و گفت: برای احداث این راه از اعتبارات سال آتی مبلغی در نظر گرفته می‌شود.

اختصاص اعتبار برای احداث راه پرچینه در طارم
به گزارش خبرگزاری فارس از طارم، غلامحسین رجبی پیش از ظهر امروز در دیدار با اهالی روستای پرچینه به بررسی مشکلات این روستا در محل مسجد روستای پرچینه پرداخت.
وی با تقدیر از اهالی روستا و مسئولان ادارات، به پیشرفت‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی کشور اشاره و دستیابی دانشمندان ایرانی به تکنولوژی سیستم‌های الکترونیکی برای پایین آوردن هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی آمریکا را از موفقیت‌های کشور عنوان کرد.
فرماندار شهرستان طارم بر ضرورت احداث راه پرچینه از مسیر "لهنه" و "زرده" تاکید کرد و بیان داشت: برای احداث این راه از اعتبارات سال آتی مبلغی در نظر گرفته می‌شود.
وی ادامه داد: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و کم شدن فاصله طبقاتی نشان دهنده توجه دولت به مناطق محروم است که در صورت تحقق و به ثمر نشستن برنامه‌های فوق، در توسعه و شکوفایی نقش بسزایی دارد.
رجبی با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح بر اساس معیارهای معین شده تأکید کرد.
در ادامه این دیدار جمعی از اهالی این منطقه به بیان مشکلات خود همچون راه، برق، عدم حضور منظم معلم در مدرسه، مشکل رساندن بیماران به مراکز درمانی، عدم پوشش شبکه‌های تلویزیونی، تأمین آب شرب روستا و نبود خدمات حمایتی کشاورزی پرداختند.
در ابتدای این دیدار بخشدار مرکزی طارم با تقدیر از حضور فرماندار و مسئولان شهرستان در جمع مردم روستای پرچینه به بیان مختصری از موقعیت و شرایط روستا پرداخت.
در ادامه این دیدار هر یک از مسئولان حاضر در جلسه پاسخ مشکلات عنوان شده مربوط به حوزه خود را ارائه کرده و راهکارهای مربوطه را نیز بر شمردند.
یادآور می‌شود، مصوباتی نیز در راستای رفع مشکلات بیان شده مردم تصویب شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول