اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان طارم تاکید کرد:

ضرورت استقرار صنایع تبدیلی بزرگ در طارم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان طارم بر ضرورت استقرار صنایع تبدیلی بزرگ در شهرستان طارم تاکید کرد.

ضرورت استقرار صنایع تبدیلی بزرگ در طارم
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین رجبی امروز در جمع مدیران با اشاره به امدادهای غیبی خداوند متعال مراحل مختلف انقلاب‌، اقدام بی‌نظیر فرزندان امت حزب‌الله در ارتباط با هواپیمای جاسوسی دشمن را نمونه‌ای از امدادهای غیبی و الطاف الهی به انقلاب اسلامی ایران توصیف کرد.
وی جنایات امریکا و اقدامات جاسوسی که این کشور در ارتباط با کشورها انجام می‌دهد را اقداماتی بر خلاف حقوق بشر برشمرد.
فرماندار شهرستان طارم در ادامه با اشاره به عنایات ویژه استاندار زنجان به شهرستان طارم‌ افزود: با اقدامات صورت گرفته توسط دولت نهم و دهم در شهرستان طارم سعی بر آن بوده است وضعیت مطلوبی در صنایع شهرستان طارم ایجاد شود.
وی با بیان اینکه تلاش شده است تا موانع رشد و توسعه صنایع تبدیلی در طارم برطرف شود، افزود: برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در زمینه رشد صنایع در شهرستان انجام شده است.
رجبی با اشاره به کشت زیتون در شهرستان و وجود این محصول استراتژیک در طارم گفت: ارتقای سطح کارگاه‌های فرآوری زیتون در شهرستان بسیار مهم است، چرا که با تولید 40 هزار تن زیتون در شهرستان و نیز افزایش تولید زیتون در اراضی شیب‌دار نیاز به صنایع تبدیلی و فرآوری توانمند در طارم بیش از هر چیز احساس می‌شود.
رجبی با اشاره بر مصوبات هیئت دولت و سفر استاندار به شهرستان مبنی بر استقرار صنایع تبدیلی بزرگ در شهرستان بیان داشت: این انتقاد بر متولیان صنایع و معادن استان وارد است، که با وجود این مصوبات‌، صرفا برای استقرار صنایع تبدیلی در طارم مجوز صادر شده است.
وی خواستار عملی شدن مصوبات مختلف در ارتباط با صنایع در شهرستان طارم شد.
فرماندار شهرستان طارم با اشاره به ظرفیت و توانایی شهرستان طارم در بخش کشاورزی گفت: این شهرستان توانایی تبدیل شدن به قطب کشاورزی شمال غرب کشور را دارد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشاورزی در این منطقه مستعد همچنان به صورت سنتی انجام می‌شود، افزود: این امر موجب دور ماندن طارم از جایگاه واقعی خود در بخش کشاورزی شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول