اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید مطهری طارم خبر داد

نام‌نویسی طارمی‌ها در 11 حرفه آموزش فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید مطهری طارم گفت: متقاضیان شهرستان طارم در 11 حرفه آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان طارم نام‌نویسی کرده‌اند.

نام‌نویسی طارمی‌ها در 11 حرفه آموزش فنی و حرفه‌ای
محمدعلی قنبری یکتا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بیش از 91 نفر تاکنون برای طرح ساماندهی مشاغل خانگی در طارم نام‌نویسی کرده‌اند که پرونده آنها در دست اقدام است.
وی ادامه داد: این طرح در راستای مصوبه هیئت وزیران برای ساماندهی مشاغل خانگی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی طرح ابلاغ شده که متقاضیان تاکنون برای 11 حرفه آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان طارم برای استفاده از تسهیلات این طرح ملی نام‌نویسی کرده‌اند.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید مطهری طارم افزود: این طرح گروه‌های هدف از جمله کارجویان شهری‌، کارجویان روستایی و متقاضیان کار با سه عنوان متقاضیان مستقل‌، پشتیبان و زیر پوشش را دربر می‌گیرد.
وی یادآور شد: در راستای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و ساماندهی واحدهای نانوایی و با هدف ارتقای کیفی پخت انواع نان‌، نخستین دوره آموزشی واحدهای تولید نان توسط واحد آموزش در صنایع مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهید مطهری شهرستان طارم برگزار شد.
قنبری یکتا خاطرنشان کرد: در پایان این دوره آموزشی به منظور سنجش مهارت نانوایان با شرکت 76 نفر از خبازان و شاغلان واحدهای نانوایی این شهرستان آزمون سنجش مهارت به عمل آمد.
وی‌ گفت: ارتقای سطح کیفی نان‌، مهارت نانوایان و شاغلان در حوزه نانوایی‌های شهرستان، افزایش رضایت‌مندی مردم از محصول واحدهای تولید نان از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید مطهری طارم یادآور شد: به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها گواهی مهارت فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول