اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان طارم:

انتخاب نماینده ولایی موجب توسعه طارم می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان طارم گفت: انتخاب فردی مردمی و ولایی می‌تواند طارم را در مسیر رشد و توسعه بیش از پیش به جلو ببرد.

انتخاب نماینده ولایی موجب توسعه طارم می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین رجبی شامگاه سه‌شنبه در جلسه دهیاران با اشاره به موفقیت‌های انقلاب اسلامی در ایران، عنایات خداوند را در اتفاقات و موفقیت‌های پس از انقلاب بسیار موثر دانست. 
وی ادامه داد: دقت در مسائلی که برای انقلاب اسلامی در طی سه دهه اتفاق افتاده است، همچون مسئله انرژی هسته‌ای، حادثه طبس، دستگیری ریگی و نیز موضوع هواپیمای جاسوسی انسان را به الطاف الهی به نظام و مردم مسلمان کشور امیدوارتر می‌کند. 
 فرماندار شهرستان طارم خاطرنشان کرد: همه باید بدانیم عنایات خداوند این نظام مقدس را در عرصه‌های مختلف همواره پیروز و موفقیت می‌کند. 
وی افزود: همه امور مربوط به بخش‌های مختلف شهرستان باید با دلسوزی مسئولان و با همه توان به انجام برسد تا شهرستان طارم نیز در مسیر موفقیت نظام گام بردارد. 
رجبی تصریح کرد: باید خدمت به مردم و امیدوار کردن آنان به آینده اصل مهمی در اقدامات مسئولان باشد تا باورهای مردم به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب افزایش یابد. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیازهای اساسی شهرستان طارم‌، مهم‌ترین موضوع و نیاز اساسی طارم را کار در همه زمینه‌ها عنوان کرد. 
فرماندار شهرستان طارم یادآور شد: بهسازی عبور و مرور روستایی، جمع‌آوری زباله‌، نظارت بر ساخت و سازهای روستایی‌، آب شرب روستایی بیشترین اهمیت را در ارتباط با روستاهای شهرستان به ویژه بخش مرکزی دارند. 
وی بر لزوم رفع مشکلات شهرستان از سوی دهیاران و مسئولان تاکید کرد و افزود: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای حل مشکلات شهرستان اندیشیده شود. 
رجبی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی‌، حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات و نیز انتخاب هوشمندانه افرادی اصلح را مهم‌ترین موضوع انتخابات عنوان کرد. 
وی خاطرنشان کرد: انتخاب فردی مردمی و ولایی می‌تواند طارم را در مسیر رشد و توسعه بیش از پیش به جلو ببرد. 
گفتنی است، در پایان این جلسه از دهیار نمونه بخش مرکزی با اهدای هدیه‌ای تقدیر شد.
 انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول