اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پژوهش تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد

حضور 8 کشور اسلامی در جشنواره بین‌المللی شعر تقریب کنگان

خبرگزاری فارس: مسئول پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از حضور هشت کشور اسلامی در جشنواره بین‌المللی شعر تقریب کنگان خبر داد.

حضور 8 کشور اسلامی در جشنواره بین‌المللی شعر تقریب کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عبدالله رئیسی در نشست هماهنگی جشنواره شعر تقریب در بندر کنگان اظهار داشت: توجه به تحقیق و پژوهش در حوزه تبلیغات اسلامی امری مهم و ارزشمند است و طی چند سال اخیر شاهد اقدامات ارزشمندی در این استان در حمایت از محققان و پژوهشگران علوم دینی هستیم.
وی افزود: در سال جاری کارگاه‌های آموزشی و گفتمان‌های دینی مختلف در حوزه دین در شهرستان‌های مختلف استان برگزار شده و به نتایج بسیار مطلوبی نیز در این عرصه رسیده‌ایم.
مسئول پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر تقریب در کنگان خاطر نشان کرد: جشنواره بین‌المللی شعر تقریب از جایگاه مهمی در کشور برخوردار است و در روزهای 20 و 21 بهمن امسال این جشنواره بزرگ در کنگان برگزار می‌شود.
رئیسی از حضور هشت کشور اسلامی در جشنواره بین‌المللی شعر تقریب کنگان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون حضور شاعرانی از کشورهای عراق، ساحل عاج، مصر، تاجیکستان، افغانستان و چند کشور اسلامی دیگر در جشنواره قطعی شده و شاعرانی از هشت کشور در این جشنواره بین‌المللی مشارکت خواهند داشت.
وی اضافه کرد: تاکنون شاعرانی از بیش از 30 استان کشور برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره فرستاده‌اند.
این مسئول گفت: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از یک‌هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود که تا امروز بیش از 900 اثر را دریافت کرده‌ایم.
رئیسی اذعان داشت: تاکید بر مبانی وحدت اسلامی و تقویت زمینه، بستر و همچنین پایه‌های تقریب بین مذاهب اسلامی در کشور و استان بوشهر از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی بیان کرد: موضوع اصلی این جشنواره توصیف و مدح حضرت رسول (ص) است و انتظار داریم این جشنواره در ایجاد وحدت و همدلی بین کشورهای اسلامی تاثیرگذار باشد.
رئیسی اظهار داشت: در شهرستان کنگان شاهد حضور برادران و خواهران اهل سنت در کنار شیعیان عزیز هستیم و انتخاب کنگان به عنوان میزبان این جشنواره در همین راستاست.
وی گفت: باید از تمام ظرفیت موجود برای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی بهره ببریم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول