اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی - 15

برگزاری همایش شعر انقلاب در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه مسابقه‌ای درباره نماز و نامه‌ای به امام رضا (ع) با حضور دانش‌آموزان در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود، گفت: همایش شعر انقلاب با حضور استاد موسوی گرمارودی نیز برگزار می‌شود.

برگزاری همایش شعر انقلاب در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عین‌الله فلاح پیش از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه کتاب اظهار داشت: 40 هزار عنوان کتاب با بیش از 400 هزار نسخه در 300 غرفه در هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه امسال وجه تمایز بسیاری با نمایشگاه سال قبل دارد، تصریح کرد: چهار غرفه ویژه کتاب‌های حوزوی در سالن شماره یک نمایشگاه در دسترس مخاطبان قرار دارد.

فلاح با اشاره به اینکه این ظرفیت به صورت منسجم برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب ایجاد شده، ادامه داد: در بخش جنبی نمایشگاه کتاب هم نمایشگاه عکس 32 سال حضور از سال 57 تا 89 و کتاب‌های مرتبط با انقلاب اسلامی ارائه شده است.

این مسئول با بیان اینکه به همت مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، غرفه جنگ نرم راه‌اندازی شده است، بیان داشت: این غرفه یکی از جذاب‌ترین بخش‌های نمایشگاه است.

معاون فرهنگی و هنری ارشاد مازندران  با اشاره به اینکه غرفه فرهنگ بومی مازندران از برنامه‌های بخش جنبی نمایشگاه کتاب است، گفت: این غرفه که دارای طراحی بسیار زیبا است مورد استقبال مسئولان و مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه غرفه ستاد اقامه نماز هم از غرفه‌های مستقر در هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی است که به سئوالات و شبهات مخاطبان پاسخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: در طول هفته برگزاری نمایشگاه هم رونمایی از چند کتاب داریم.

فلاح با اشاره به برگزاری همایش زن، مطالعه و خانواده یادآور شد: ایستگاه نقاشی کودکان هم در نمایشگاه امسال به صورت ویژه دیده شده است.

این مسئول با بیان اینکه مسابقه‌ای درباره نماز و نامه‌ای به امام رضا (ع) با حضور دانش‌آموزان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همایش شعر انقلاب با حضور استاد موسوی گرمارودی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سعی کردیم تازه‌های کتاب را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهیم، اذعان داشت: امسال فضای نمایشگاه را از نظر کیفی تغییر دادیم و ساختار فضا، کاملاً نمایشگاهی است.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران متذکر شد: ساختار جدید باعث شد تا 70 غرفه در نمایشگاه افزایش یابد.

انتهای پیام/ن۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول