اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه

تخصصی کردن نیروی بسیج چهارمحال و بختیاری یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری گفت: تخصصی کردن نیروی بسیج در صورت بروز حوادث غیر مترقبه در این استان یک ضرورت است.

تخصصی کردن نیروی بسیج چهارمحال و بختیاری یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمت‌الله حمامیان بعدازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی بسیج شرکت توزیع برق این استان، اظهار داشت: تخصصی کردن نیروی بسیج در صورت حوادث غیرمترقبه به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مشترکان باید از سوی فرمانده و اعضای پایگاه مقاومت بسیج این شرکت بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی داشتن روحیه بسیجی و جهادی در انجام کارها را از ویژگی‌های بسیج دانست و افزود: تلاش خالصانه و انسانی بسیج در انجام بی‌منت کارها، پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حمامیان با تأکید بر اینکه امروز فرهنگ بسیج و بسیجی نهراسیدن از دشمن است، گفت: بسیجیان دوشادوش مردم ولایتمدار همچون سیل خروشان هر فتنه و تهدیدی را خاموش می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز بصیرت و هوشمندی آگاهانه بیش از هر زمان دیگری ضروری است، گفت: تلاش همراه با بصیرت و نگاه عمیق به هویت ملی از جمله اقدامات مهمی است که باید بیش از پیش به آن توجه کرد.

وی گفت: اگر دریابیم که اسلام یک دین مستدل و عقلایی است، دیگر شک و تردید وجود نخواهد داشت و هر کس که مسلمان قرآنی باشد همچون دژ محکمی است که دشمن در آن نفوذ نخواهد کرد.

حمامیان مهم‌ترین پیام کارکنان بسیجی و اعضای پایگاه مقاومت بسیج این شرکت را حمایت از ولایت فقیه و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دانست و افزود: یقینا تا سالیان دراز نیز این حس ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به روحیه و تفکر بسیجی در میان مهندسان و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق این استان، گفت: اگر در این شرکت شاهد تحولات و توفیقاتی هستیم، مرهون همراهی و همکاری بسیج و پایگاه مقاومت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پایگاه مقاومت شهید عباسپور شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری در بین ادارات توانسته موفقیت‌های مطلوبی کسب کند و به مقام برتر دست یابد .

در این مراسم همچنین احکام اعضای شورای بسیج  که از سوی سرهنگ پاسدار غلامعلی کریمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ادارات کل  استان صادر شده بود، به اعضا اهدا شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول