اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آبفا خراسان‌جنوبی:

دستگاه‌های اجرایی برای تأمین تأسیسات زیربنایی مسکن بسیج شده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: بحث تأمین نیازمندی‌ها و تأسیسات زیربنایی تعاونی‌های مسکن مهر به طور ویژه در دستور کار شرکت آب و فاضلاب و سایر دستگاه‌‌های اجرایی قرار گرفته است.

دستگاه‌های اجرایی برای تأمین تأسیسات زیربنایی مسکن بسیج شده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی، کاظم نصرآبادی اظهار داشت: مسکن مهر از طرح‌های ویژه دولت است و تمام دستگاه‌ها برای رفع مشکلات و تأمین زیرساخت‌های آن بسیج شده‌اند.
وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در ابتدای کار تأمین زیرساخت‌ها برای 14 هزار و 200 واحد در دستور کار قرار گرفت اما بعدها این رقم به 26 هزار واحد افزایش یافت با این وجود، تأمین تأسیسات برای همه واحدها در حال انجام است.
معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در راستای اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب در اغلب شهرهای استان مشکل نداریم و پروژه‌ها با موفقیت انجام شده است اما در بیرجند با توجه به زیاد بودن تعداد واحدها و پراکندگی آنها و گستردگی طرح، مشکلاتی داریم که البته با عنایت مسئولان امید است به موقع رفع شوند و ما بتوانیم پروژه‌ها را به نحو شایسته‌ای به نتیجه برسانیم.
نصرآبادی گفت: امید است به طبع وعده‌های عنوان گشته بتوانیم تأسیسات موردنیاز این منطقه را هم به زودی تأمین کنیم.
وی گفت: مجموعه تعاونی مسکن آرایشگران با مشکل بر و کف مواجه است که اگر دستگاه‌های متولی نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند بنا به وعده مدیر عامل شرکت با وجود کمبود اعتبارات موجود، تأمین آب این واحدها به طور ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت و نسبت به رفع این نیاز اقدام خواهیم کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول