اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) صورت گرفت

تجدید میثاق بسیجیان ناحیه مالک اشتر با آرمان‌های امام

خبرگزاری فارس: فرماندهان ناحیه مالک اشتر به‌همراه بسیجیان این ناحیه با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌ والای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق بسیجیان ناحیه مالک اشتر با آرمان‌های امام
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بعدازظهر پنج‌شنبه بسیجیان ناحیه مالک اشتر به همراه فرماندهان، مسئولان و پرسنل این ناحیه مقاومت با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور پرشور خود در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پیر جماران به مقام شامخ امام (ره) ادای احترام کردند.
بسیجیان ناحیه مالک اشتر با نثار تاج گل و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
حاضران در این مراسم همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام خمینی (ره) از رشادت‌ها و فداکاری‌های بانوی بزرگ انقلاب تجلیل کردند.
بسیجیان ناحیه مالک اشتر همچنین با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با آرمان‌های والای شهدا تجدید بیعت کرده و مزار شهدا را عطرافشانی کردند.
انتهای پیام/غ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول