اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:

مراکز شبانه‌روزی یارانه و هزینه غذا دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: لیستی در حال تهیه است که غیر از یارانه به مراکزی که مددجویان را به صورت شبانه‌روزی نگهداری می‌کنند، هزینه غذا پرداخت می‌شود.

مراکز شبانه‌روزی یارانه و هزینه غذا دریافت می‌کنند

محمود محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه افزایش یارانه مددجویان بهزیستی اظهار داشت: یارانه مددجویان معلول، بدون سرپرست و نیز زن سرپرست خانوار از اول سال 90، 25 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: یارانه مراکز توان‌بخشی هم رشد خوبی پیدا کرد به نحوی که مرکز سالمندان، معلولان اعصاب و روان و مراکز شبانه‌روزی رشد بین 20 تا 30 درصدی پیدا کرد.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان با اشاره به افزایش هزینه این مراکز این کار در راستای اجرای مصوبات هیئت دولت انجام گرفت.

وی با تاکید به اینکه استان اصفهان نخستین استانی است که تعرفه یارانه مددجویان را طبق مصوبات هیأت دولت پرداخت می‌کند، ادامه داد: لیستی در حال تهیه است که غیر از یارانه به مراکزی که مددجویان به صورت شبانه‌روزی نگهداری می‌کنند، هزینه غذا پرداخت می‌شود.

محمدزاده به اولویت پرداخت به مراکز سالمندان و اعصاب و روان اشاره کرد و گفت: هیچ کدام از این مراکز به صورت دولتی نبوده بلکه به صورت خیریه و هیئت امنایی اداره‌ شود.

وی با اشاره به اینکه سالانه 54 نوع خدمات به افراد تحت پوشش ارائه‌ شود، ادامه داد: این خدمات به 300 هزار نفر از مددجویان استان اصفهان ارائه می‌شود که بخش عظیمی از مشکلات آنها را رفع می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به ارائه خدمات مستمر و غیرمستقیم، پرداخت و بیان داشت: براساس تقسیم‌بندی‌های صورت گرفته، 110 هزار مددجوی اصفهانی به صورت مستمر و 190 هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول