اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال گلستان خبر داد

برگزاری همایش ثبت احوال و رسانه‎ها در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال گلستان از برگزاری همایش ثبت احوال و رسانه‎ها در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

برگزاری همایش ثبت احوال و رسانه‎ها در گلستان
سیف‎الله ابوترابی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: شورای اطلاع‎رسانی ثبت احوال استان گلستان بنا دارد با هدف گسترش زمینه‎های ارتباطی با رسانه‎ها و فعالان عرصه رسانه و به خاطر تجلیل از آثار تولید شده در دو سال گذشته، جشنواره‎ای را با عنوان جشنواره ثبت احوال و رسانه‎ها در اسفند ماه برگزار ‎کند.

وی عنوان کرد: در این جشنواره ضمن تجلیل از خبرنگاران فعال سال گذشته، اثرات برگزیده نیز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

ابوترابی با اشاره به اینکه این همایش در سه قالب رسانه‎های مکتوب، دیجیتالی و رسانه‎های دیداری و شنیداری برگزار می‌شود، ادامه داد: رسانه‎های مکتوب می‎توانند آثار خود را از قبیل خبر، گزارش، گفت‎وگو، مقاله، یادداشت، سرمقاله، نقد، عکس و کاریکاتور به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان تصریح کرد: برای رسانه‎های دیجیتال وبلاگ‎ها و سایت خبری در این حوزه مورد ارزیابی قرار می‎گیرد و در حوزه رسانه‎های شنیداری و دیداری آثاری از قبیل مستند، مستند گزارشی، برنامه‎های تعاملی، برنامه‎های مجله‌ای، نمایش رادیویی، برنامه‎های گفت‎وگو محور همانند میزگرد، مصاحبه و مناظره پذیرفته می‎شود.

وی ابراز داشت: آثاری در جشنواره شرکت داده می‎شود که در فاصله زمانی آذر 1388 تا آذر 1390 تولید و منعکس شده باشد.

ابوترابی در خصوص شرایط و مقررات جشنواره خاطر نشان کرد: آثاری در جشنواره شرکت داده می‎شوند که اصل اثر یا تصویر مطالب مندرج منعکس و پخش شده در رسانه‎های مربوطه نیز ارسال شده باشد.

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار 20 اسفند سال جاری است، اذعان داشت: این آثار توسط هیئت داوران که از متخصصان رسانه‎ها تشکیل شده ارزیابی و آثار برتر انتخاب خواهد شد.

وی متذکر شد: علاقمندان شرکت در جشنواره می‎توانند آثار خود را به نشانی گرگان، میدان بسیج، سایت اداری، اداره کل ثبت احوال استان گلستان ارسال کنند و برای تمام افراد شرکت‌کننده گواهینامه تقدیر ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول