اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‏های دهه فجر رودهن تشریح شد

از غبارروبی مزار شهدا تا همایش بیداری اسلامی

خبرگزاری فارس: برنامه‏های متنوع دهه مبارکه فجر و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در نقاط مختلف بخش رودهن تشریح شد.

از غبارروبی مزار شهدا تا همایش بیداری اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، بخشدار رودهن صبح امروز در حاشیه دومین نشست هماهنگی گرامیداشت سی‌وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بخش رودهن اظهار کرد: دهه فجر امسال از ویژگی‏های منحصربه‌فردی برخوردار است.

رضا طاهرخانی ادامه داد: بر خود وظیفه می‏دانیم که در این زمان حساس که کشورهای اسلامی فریاد آزادی سر می‏دهند، در سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جشنی درخور و شأن نظام و با حضور حداکثری مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به خیانت و جنایات دول غربی در کشورهای اسلامی گفت: 33 سال پیش این مردم بودند که با مشتی محکم بر دهان خاندان ظالم و سلطنت‏طلب پهلوی، انگلیس و آمریکای جنایتکار کوبیدند.

طاهرخانی تصریح کرد: امروز نیز به تاسی از انقلاب اسلامی ایران دیگر کشورهای اسلامی فریاد آزادی سر داده‏اند و دیکتاتورهای خودکامه وابسته به استکبار را یک به یک از سرزمین‏های اسلامی بیرون راندند.

بخشدار رودهن با اشاره به رویدادهای سرنوشت‏ساز کشور در روزهای انتهایی سال جاری گفت: تا پایان سال دو اتفاق مهم و بزرگ در سطح کشور به وقوع می‏پیوندد.

وی تصریح کرد: راهپیمایی بزرگ و پرشور 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران دو رویداد مهمی است که نیازمند حضور حداکثری مردم در خیابان‏های کشور و پای صندوق‏های رای است.

طاهرخانی با اشاره به گوشه‏ای از برنامه‏های متنوع دهه فجر امسال بخش رودهن خاطر نشان کرد: مسئولان بخش رودهن پیشنهاداتی مبنی بر برگزاری هر چه باشکوه‏تر آیین ایام‏الله دهه فجر ارائه کردند.

بخشدار رودهن ادامه داد: برنامه‏هایی همچون برگزاری جنگ شادی با حضور هنرمندان و خوانندگان مطرح کشور، دیدار با خانواده معظم شهدا در شهرهای رودهن و آبعلی، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با امام جمعه پردیس، رودهن بومهن و آبعلی مورد پیشنهاد همگی بود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این برنامه‏هایی نظیر فضاسازی و آذین‏بندی معابر شهری و روستایی به ویژه در مبادی ورودی و خروجی، نواختن زنگ انقلاب در روز 12 بهمن، استقرار پایگاه‏های انتقال خون در رودهن و آبعلی و برگزاری مسابقه تیراندازی با کمان ویژه ادارات نیز در ردیف دیگر آیین قابل برگزاری در بخش رودهن قلمداد می‏شود.

طاهرخانی افزود: برگزاری همایش بصیرت انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در رودهن، نورافشانی شهرهای رودهن و آبعلی، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه‏های مختلف و همچنین نشست‏های دانش‏آموزی نیز مورد تصویب اعضای نشست قرار گرفت.

بخشدار رودهن خاطر نشان کرد: در ادامه مقرر شد تا برنامه‏های مصوب دهه فجر در ساعات و روزهای مشخص برگزار شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول