اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت علمی کنگره بزرگداشت آیت‌الله سید علی قاضی:

کیفیت عنصر اصلی همایش بزرگداشت سید علی قاضی است

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت علمی کنگره بزرگداشت بین‌المللی آیت‌الله سید علی قاضی با انتقاد از روند برگزاری همایش‌های عرفانی گفت: کیفیت عنصر اصلی همایش بزرگداشت سید علی قاضی خواهد بود.

کیفیت عنصر اصلی همایش بزرگداشت سید علی قاضی است
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام احمد غروی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی که به مناسبت برگزاری کنگره بزرگداشت بین‌المللی آیت‌الله سید علی قاضی در تبریز برگزار شد، توجه به مسائل معنوی را مورد تاکید قرار داد.
مسئول هیئت علمی کنگره بزرگداشت بین‌المللی آیت‌الله سید علی قاضی با بیان اینکه در زمینه توجه به مسائل معنوی در جامعه توجه و همت خاصی مورد نیاز است،گفت: همت مسئولان فرهنگی از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه مورد توجه بوده و معرفی زندگی بزرگان شیعی و عرفا در این زمینه مهم است.
غروی با بیان اینکه جوانان نیازمند توجه به مسائل معنوی و عرفانی هستند، یادآور شد: معرفی الگوهای مترقی در این راستا مهم بوده و باید به جوانان بزرگانی چون سید علی قاضی را معرفی کنیم چرا که این بزرگان نیز همانند دیگران زندگی کرده و از برکات معنوی بهره‌مند شدند.
 مسئول هیئت علمی کنگره بزرگداشت بین‌المللی آیت‌الله سید علی قاضی اضافه کرد: در حال حاضر توجه خاصی به علوم عرفانی در جامعه می‌شود و این امر مایه خرسندی است.
وی بیان کرد: این کنگره آبان سال آینده در تبریز برگزار خواهد شد و کنگره در دو بخش عمومی و علمی برگزار می‌شود.
غروی یادآور شد: در بخش علمی و تخصصی موضوعات خاص و سئوالات ویژه برای طبقه علمی برگزار می‌شود.
مسئول هیئت علمی کنگره بزرگداشت بین‌المللی آیت‌الله سید علی قاضی با انتقاد از روند برگزاری همایش‌های عرفانی گفت: کیفیت عنصر اصلی همایش بزرگداشت سید علی قاضی خواهد بود.
وی تصریح کرد: علاوه بر ایران از کشور عراق نیز بزرگان و عرفایی در این همایش شرکت خواهند کرد.
غروی تاکید کرد: توجه به عرفان‌های نوظهور در شرق و غرب و نیز توجه به روند عرفان‌گرایی در عراق و نجف از دیگر محورهای این همایش خواهد بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول