اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

بصیرت‌بخشی برای حضور مردم در صحنه ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، بصیرت‌بخشی و روشنگری در بطن جامعه را ضروری خواند و گفت: روابط عمومی‌ها باید تلاش کنند با ایجاد ارتباط با مردم و اطلاع‌رسانی از خدمات 33 ساله انقلاب، حضور آنان را در صحنه افزایش دهند.

بصیرت‌بخشی برای حضور مردم در صحنه ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به نقش موثر روابط عمومی‌ها در برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر اظهار داشت: روابط عمومی‌ها عامل کارساز برای ایجاد ارتباط مطلوب بین مردم و مسئولان هستند که باید با تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های خود اعتماد مردم را به نظام اسلامی بیشتر کنند.
رئیس ستاد دهه فجر استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در هفته استقبال از دهه فجر هستیم، تصریح کرد: هفته استقبال، فرصت خوبی است تا روابط عمومی‌ها تمهیدات برگزاری مراسم و برنامه‌های ویژه ایام دهه فجر را فراهم کنند.
وی در ادامه به تشریح اولویت‌ها و سیاست‌های دهه فجر امسال پرداخت و با بیان اینکه برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن، انقلاب اسلامی و مردم را در مقابل هجمه‌های دشمنان بیمه می‌کند، افزود: دشمن تمام توان خود را برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی به کار گرفته و درصدد است با تضعیف روحیه مردم، ولایت فقیه را نیز تضعیف کند اما حضور مقتدرانه مردم در مراسم ایام الله دهه فجر این توطئه‌ها را نقش بر آب می‌کند.
تقی‌زاده با بیان اینکه حضور پررنگ مردم در صحنه بار دیگر تلاش‌های دشمنان را بی‌ثمر خواهد گذاشت،گفت: هر قدر مراسم دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر برگزار شود، در حضور حداکثری مردم در انتخابات نیز تاثیرگذار خواهد بود.
انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول