اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان:

افزایش بصیرت نیاز ضروری دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: نیاز ضروری جوانان و دانش‌آموزان ایران اسلامی ارتقای بصیرت دینی و سیاسی در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی است.

افزایش بصیرت نیاز ضروری دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری صبح امروز در جمع مربیان مدارس درمیان با بیان اینکه اروپا باید منتظر جواب ایران باشد، اظهار داشت: اقدام اتحادیه اروپا علیه ایران که در دو فاز تحریم خرید نفت ایران و معامله با بانک مرکزی از سوی کشورهای عضو این اتحادیه انجام شد، آخرین تیر ترکش غرب در مواجهه با ایران بود.

مدیر آموزش و پرورش درمیان با بیان اینکه غرب قادر به مواجهه نظامی با ایران نیست، ادامه داد: مهم‌ترین دلیل این عدم توانایی آن است که در طول 30 سال گذشته و به ویژه در 10 سال اخیر، غرب با وجود حمله نظامی به مخالفان به مراتب کم‌خطرتر در عراق، افغانستان، لیبی، لبنان و فلسطین از ورود به چالش نظامی با ایران اجتناب کرده است.

وی تحریم اتحادیه اروپا را در واقع تحریم خود اروپا دانست و افزود: اقدام عجولانه و ابلهانه آمریکا و اتحادیه اروپا بیان کننده اوج عجز و ناتوانی جبهه کفر در مواجهه با ملت ایران است و عدم استقبال کشورها از این طرح نیز حاکی از انزوای بیش از پیش آمریکا و اتحادیه اروپا در انظار جهانیان دارد.

اژدری، شکوفا شدن شکوفه‌های بیداری اسلامی در بهمن‌ماه را نتیجه جهان شمول بودن گفتمان امام‌خمینی(ره) دانست و یادآور شد: اکنون در امتحان بزرگی قرار داریم که باید اخلاص و ایمان خود را به ولایت‌فقیه اثبات کنیم و براساس این نگاه چه در ظاهر شکست بخوریم و چه پیروز شویم پیروز هستیم، چرا که مهم عمل به تکلیف و وظیفه است.

دبیر شورای آموزش و پرورش درمیان علت اصلی فضاسازی‌ها و شلوغ کردن‌های جبهه استکبار را ترویج فضای ناامیدی در آستانه انتخابات دانست و ابراز داشت: صحنه امروز صحنه نبرد آمریکا و اسرائیل و تمام قدرت‌‌های سیاسی اقتصادی امنیتی علیه ولایت‌فقیه است.   

وی با بیان اینکه مقابله با تهدیدات نرم دشمن مهم‌ترین رسالت آموزش و پرورش درمیان است، اضافه کرد: هدف دشمن از راه‌اندازی جنگ نرم مخدوش کردن اعتقادات و باورهای دینی دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول