اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش پاکدشت:

حضور حداکثری در برنامه‌های دهه فجر نشان بصیرت مردم است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دهه فجر گفت: حضور حداکثری در برنامه‌های دهه فجر نشان بصیرت مردم است.

حضور حداکثری در برنامه‌های دهه فجر نشان بصیرت مردم است
محمدرضا جوادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره مجاهدت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی در دوران پیروزی انقلاب تاکید و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مرهون مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های آحاد مردم جامعه است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت با تاکید بر حضور آحاد فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان در برنامه‌های گرامیداشت سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: حضور حداکثری آحاد مردم در این مراسم‌ نشانه‌ بصیرت و ولایت‌مداری بالای ملتی است که بارها و بارها در راه اعتلای آرمان‌های انقلابی مردانه ایستاده‌اند و ثابت کرده‌اند که پس از سه دهه هنوز هم همراه انقلاب اسلامی هستند و با جان و دل آن را دوست دارند.
وی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر برنامه‌های مختلفی از طرف واحدهای اداری و آموزشی این مدیریت برگزار می‌شود که از آن جمله به نواخته شدن زنگ نمادین انقلاب همزمان با 12 بهمن در مدرسه نور، گلباران مزار شهدای گمنام، برگزاری 145 نشست سیاسی اجتماعی با رویکرد انقلاب اسلامی ویژه دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دختران در راستای فرهنگ عفاف و حجاب، برگزاری نمایشگاه دختران و مهارت‌ها در کوچ در مدرسه حضرت سکینه (س)، یادواره شهدای فرهنگی در آموزشگاه شهدای تمهیدی، مراسم کلنگ‌زنی آموزشگاه‌های هاجر و شهید اکبرلو، برگزاری پنج محفل انس با قرآن به‌صورت قطبی و دیدار خانواده‌های معزز شهدای فرهنگی و دانش‌آموز از جمله برنامه‌های این دهه مبارک است. 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در پایان تصریح کرد: گروه سرود همسرایان فجر نیز که متشکل از یک گروه سرود هزار نفری است روز شنبه 22 بهمن ماه همزمان با راهپیمایی مردم شهرستان پاکدشت سرودهای انقلابی را اجرا می‌کنند.
انتهای پیام/ج30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول