اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بخش عکس تئاتر خبر داد

رقابت 20 هنرمند در بخش عکس تئاتر جشنواره راه روشن

خبرگزاری فارس: دبیر بخش عکس تئاتر جشنواره راه روشن گفت: 20 هنرمند در بخش عکس تئاتر نخستین جشنواره فرهنگی هنری راه روشن در مشهد حضور دارند.

رقابت 20 هنرمند در بخش عکس تئاتر جشنواره راه روشن

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری راه روشن، مهدی پاک‌طینت اظهار داشت: این تعداد هنرمند از میان بیش از 105 هنرمند انتخاب شده‌اند و در ایام برگزاری جشنواره با هم رقابت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این هنرمندان آثار خود را به جشنواره ارسال و پس از بازبینی آثار رسیده 20 نفر از آنها برای عکاسی از تئاترهای جشنواره به مشهد دعوت شدند.

دبیر بخش عکس تئاتر جشنواره راه روشن با اشاره به رقابت این هنرمندان خاطرنشان کرد: در مدت سه روز برگزاری بخش مسابقه تئاتر، هنرمندان از هشت نمایش صحنه‌ای عکاسی می‌کنند و در پایان هر روز عکس‌های خود را برای داوری تحویل می‌دهند.

پاک طینت ادامه داد: در پایان برگزاری مسابقه تئاتر، عکس‌های برگزیده انتخاب و در نهایت سه عکاسی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند به عنوان نفرات برتر معرفی می‌شوند.

وی افزود: هم‌چنین در طول برگزاری نمایش‌های تئاتر، دو کارگاه آموزشی و نقد عکس برای هنرمندان و علاقمندان به رشته عکس تئاتر برگزار می‌شود.

دبیر بخش عکس تئاتر جشنواره راه روشن با بیان اینکه داوران این بخش آقایان رضا موسوی، مسعود پاکدل و ابراهیم حسینی هستند گفت: 20 هنرمند منتخبی که به جشنواره راه روشن دعوت شده‌اند از شهرهای تهران، مشهد، سبزوار، شاهرود، اهواز، نیشابور، سمنان، شیراز، سنندج و کرج هستند.

اختتامیه مسابقات بخش عکس تئاتر فردا در مجتمع امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول